دبیر هیأت تنیس خراسان رضوی از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس استان در مجموعه ورزشی سجاد مشهد خبرداد.

برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، فرخ اطمینان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری مسابقات تنیس در خراسان رضوی در ایام شیوع کرونا، اظهار کرد: تنیس هم مثل سایر رشته‌های ورزشی با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدتی تعطیل بود، اما بعد از بهتر شدن شرایط و با توجه به مجوزی که برای رشته‌های کم برخورد صادر شد، تلاش کردیم تا مسابقات آدینه را به صورت هفتگی و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: شرایط و کیفیت مسابقات راضی کننده بود، ضمن اینکه تمامی پروتکل‌ها نیز رعایت شد تا مشکلی از بابت کرونا هم به وجود نیاید. تماشاگری هم در مسابقات وجود نداشت و در نهایت با درخواستی که از سوی جامعه تنیس استان وجود داشت، تصمیم گرفتیم مسابقه جایزه بزرگ استان را به میزبانی مشهد برگزار کنیم.

دبیر هیأت تنیس خراسان رضوی با بیان اینکه مسابقات جایزه بزرگ سیمان جوین به مدت ۴ هفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: هفته اول این مسابقات با حضور ۲۸ شرکت کننده در جدول اصلی برگزار می‌شود و بازی‌ها در حال حاضر در مرحله یک چهارم نهایی قرار دارد، مهدی بهبودی، سیاوش شیردل، امین مزرجی، حمید مردان، محسن طاهری، پدارم توکلی، محمدرضا پیراسته نفراتی هستند که به مرحله بعد راه پیدا کردند.

اطمینان درخصوص فعالیت هیأت در رده‌های سنی پایه، عنوان کرد: به صورت مدون و ماهیانه برای رده سنی زیر ۱۰ سال برنامه استعدادیابی داریم که با توجه به مجوزی که بعد از بحران کرونا صادر شده اولین برنامه استعدادیابی دو هفته پیش برگزار و پنجشنبه این هفته هم برنامه استعدادیابی استانی را برگزار خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.