خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری قاتل فراری در این شهرستان خبر داد .

دستگیری قاتل فراری در اسفراین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر گفت: روز گذشته در پی نیابت قضائی صادره از بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب استان قم و همچنین حسب دستوربازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان اسفراین، مبنی برهمکاری جهت جلب ودستگیری قاتل فراری با توجه به حضور متهم در این شهرستان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران طی یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین تحقیقات نامحسوس، منزل و مخفیگاه متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی انجام شده ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در نهایت متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

یگانه پور ادامه داد: در بازرسی از محل اختفای این فرد یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه تعداد ۲۸ عدد تیرجنگی، تعداد ۲ قبضه قداره فلزی و مبلغ ۲۶ میلیون ریال وجه نقد کشف وضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه برای انجام مراحل قانونی به پلیس آگاهی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: پلیس با مجرمان و هنجارشکنان در هر نقطه از ایران اسلامی با قدرت برخورد کرده و هرگز اجازه نخواهد داد تا خدشه ای به آرامش و امنیت در جامعه وارد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.