پلیس ایالت کارولینای شمالی آمریکا مرد جوانی را دستگیر کرده که با ماشینی پر از سلاح، قصد ترور «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری را داشت.

دستگیری مردی که قصد داشت بایدن را بکشد

قدس آنلاین: این جوان ۱۹ ساله به نام «الکساندر هیلل تریسمان» در حال برنامه‌ریزی برای یک کشتار جمعی در تعطیلات پیش رو و همچنین ترور بایدن در نزدیکی منزلش را داشته است.

این فرد ماه گذشته میلادی نیز به دلیل همراه داشتن تصاویری حاوی سوء استفاده جنسی از کودکان، در یک دادگاه فدرال مجرم شناخته شده بود و اکنون پلیس محتوای آزاردهنده بسیاری را در تلفن همراه او یافته است.

به گفته مقام‌های قضایی ایالت کارولینای شمالی آمریکا، تصاویر زیادی از سلاح‌های این فرد در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی او به همراه نقشه‌هایی برای راه‌انداختن یک تیراندازی کور بزرگ در میان جمعیت در روز کریسمس یا «جمعه سیاه» که ویژه حراج‌های بزرگ است، یافت شده است.

او همچنین بارها در اینترنت برای یافتن نشانی محل سکونت بایدن جستجو کرده و طرح‌هایی را برای ترور او تهیه کرده بوده است. به گفته مقام‌های قضایی، او قصد داشته در زمانی خاص، با گذرنامه جعلی لهستانی از آمریکا فرار کند و سپس برای گرفتن شهروندی کانادا اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.