خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با ولادت پیامبر اعظم (ص) پنج واحد مسکونی ایتام تحت حمایت این نهاد واگذار شد.

۵ واحد مسکونی به ایتام در خراسان شمالی واگذار شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به فرا رسیدن اعیاد ربیع‌الاول و سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبط محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با مساعدت خیران احداث و در اختیار خانواده‌های تحت حمایت این نهاد قرار گرفت افزود: چهار مورد از این واحد های مسکونی که در نواحی محروم و مرزی استان واقع شده، به خانواده های برادران اهل سنت اختصاص دارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی میزان اعتبار هزینه شده برای هر واحد مسکونی را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ۷۵ میلیون تومان از این اعتبار توسط خیران و ۲۵ میلیون تومان نیز توسط کمیته امداد تأمین اعتبارشده است.

الهی راد زمان آغاز احداث این واحدهای مسکونی در مناطق محروم استان را از تیرماه امسال عنوان و یادآور شد: این واحدهای مسکونی در روستاهای رباط، تکله قوز، گرکز، ییلاق و حصارچه به بهره‌برداری رسیدند.

وی میانگین زیربنای واحدهای احداثی را ۵۱ مترمربع عنوان و خاطرنشان کرد: کمیته امداد علاوه بر پرداخت کمک‌هزینه ساخت به این مددجویان، تجهیزات و اثاثیه موردنیاز این منازل ازجمله بخاری، آبگرمکن، فرش و وسایل جانبی را مساعدت کرده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.