حجت الاسلام سید محمود علوی تاکید کرد: بسیج در خنثی نمودن توطئه‌های سپاه کفر خوش می درخشد و یقیناً تا همیشه تاریخ مایه افتخار و مباهات خواهد بود.

وزیر اطلاعات: بسیج در خنثی نمودن توطئه‌های سپاه کفر خوش می‌درخشد

قدس آنلاین: حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت هفته بسیج در پیامی نوشت: بسیج مستضعفین که به امر خردمندانه حضرت امام خمینی(رضوان الله علیه) تاسیس گردید، از همان آغاز، منشاء خیر و برکات بی شماری برای اسلام و ملّت قهرمان و همیشه در صحنه بوده است. 

این یادگار گران سنگ، تحت امر فرمانده معظّم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) خار چشم دشمنان اسلام بوده و در خنثی نمودن توطئه های سپاه کفر و الحاد و ایضا در رشد و بالندگی کشور عزیزمان، همچنان خوش می درخشد و یقیناً تا همیشه ی تاریخ مایه افتخار و مباهات خواهد بود.  

آری، هفته پر برکت بسیج یادآور دلاورمردی های ازخود گذشتگانی است که در دوران پرافتخار دفاع مقدس، رتبه ممتاز مقام ایثار و شهادت را کسب نموده و همچنان در ستیغ قله رفیع کرامت ایستاده اند.

امروز فرهنگ حق طلبانه بسیج، مرزهای اعتقادی را یکی پس از دیگری درنوردیده و به الگویی بی بدلیل برای آزادیخواهانی در سایر بلاد اسلامی مبدل کشته که چون دژی استوار در تقابل با مستکبرین صهیونیست صفت و مرتجعین زبون منطقه، پیروزمندانه ایستاده و نقشه های شوم آنان را خنثی می نمایند.

اینجانب ضمن ابلاغ پیام سپاس و قدردانی سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) در سنگرعظیم مبارزه و جهاد بهمراه جامعه اطلاعاتی کشور، فرا رسیدن هفته افتخار آفرین بسیج را به محضر مقام معظّم رهبری(حفظه الله)، بسیجیان دلاور و ملّت عزتمند ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم و سلامتی و سرافرازی روزافزون این عابدان دلاور و شب زنده دار را از پیشگاه خداوند حفیظ آرزومندم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.