رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: آستان قدس رضوی به رغم آنکه در زمره دستگاه های خدمت‌رسان در حاشیه شهر مشهد نیست اما در این حوزه پیگیری ها و اقدامات ارزشمندی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

اقدامات آستان قدس رضوی در حاشیه شهر مشهد جای تقدیر دارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام پژمان فر عنوان کرد: حاشیه شهر مشهد با انبوهی از مشکلات انباشته شده پیوند خورده و در گذر این سال ها و دهه ها، برای آن ها چاره جویی موثر صورت نگرفته است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: متوسط جمعیت حاشیه نشین شهرها ۱۲ الی ۱۷درصد جمعیت هر شهر برآورد می شود اما برای مشهد این نسبت، ۳۴درصد جمعیت این شهر است.

پژمان فر خاطر نشان کرد: متاسفانه ساکنان این منطقه از بسیاری از خدمات و زیرساخت ها محروم هستند و تلاش های اخیر مدیریت شهری و دستگاه هایی نظیر آستان قدس رضوی با هدف کاهش شکاف و توزیع متوازن امکانات انجام می گیرد.

وی با اشاره به همراهی و همدلی تولیت آستان قدس رضوی برای رفع مشکلات در این حوزه تاکید کرد: امیدواریم دیگر دستگاه های اجرایی نیز همگرایی موثرتری را رقم بزنند که اگر چنین شود، چالش ها و مشکلات حاشیه شهر مشهد حل و فصل خواهد شد.

این نماینده خاطر نشان کرد: در ساماندهی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این منطقه بیش از همه باید از مشارکت ساکنان آن ها بهره گرفته شود تا کارآمدی اقدامات و سرعت ثمریابی آن ها افزون شود.  

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

                                              

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.