مدیرمخابرات خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تلفن ثابت حدود ۶هزار مشترک در سطح استان به دلیل سرقت کابل قطع می باشد.

قطع تلفن ثابت ۶هزار مشترک خراسان رضوی به دلیل سرقت کابل /افزایش سرقت کابل در حاشیه شهر مشهد

حسن اروجی  در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: باتوجه به حجم بالای سرقت های مکرر شبکه کابل مراکز مخابراتی در سطح استان به ویژه شهرستان مشهد ، اتصال خطوط قطع شده  با توجه به شرایط کرونایی کمی زمان بر، اما در حال انجام  است.

وی تصریح کرد: متاسفانه حجم سرقت کابل ها از شبکه بیش از حد تصور می باشد که  این موضوع به منجر قطع ارتباط تعداد زیادی از مشترکین در طی سال جاری شده است که اگرچه برخی از آنها وصل شده اند  اما در حال حاضر حدود ۶هزار مشترک قطع شده داریم که اتصال آنها به تدریج در دستور کار قرار گرفته است.  

مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی  در مورد سرقت کابل در شهر مشهد نیز گفت: قطعی های  تلفن ناشی از سرقت کابل در نقطه خاصی از مشهد نیست  و در تمام مناطق صورت می گیرد ولی متاسفانه این موضوع درحاشیه شهر نسبت به مناطق دیگر بیشتر انجام می شود.

اروجی ادامه داد: اگرچه قطع خطوط تلفن  بعد از اعلام به شماره ۲۰۱۱۷ در دستور کار مراکز قرار می گیرد ولی حجم سرقت ها  زیاد است ودر بسیاری از مواقع تا سه بار ترمیم و اتصال شبکه  صورت گرفته  اما باز هم به دلیل سرقت کابل ،  شبکه دچار قطعی شده است.

وی همچنین درباره وصل خطوط جدید تلفن نیز افزود: درحال حاضر حدود ۴هزار ثبت نام جدید تلفن ثابت در سطح استان  داریم که پیگیر اتصال و دایر کردن آنها می باشیم و انتظار می رود  طی ۱۵روز آینده تعداد زیادی از این مشترکان به شبکه تلفن ثابت وصل شوند.

مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی   در مورد گلایه برخی نیروهای بخش نگهبانی مخابرات در مورد پرداخت حقوق و وضعیت شغلی  نیز گفت: حقوق و مزایای این افراد بر اساس قانون کار و با نظارت مخابرات توسط پیمانکاران پرداخت می شود و تاکنون مساله خاصی در این زمینه به ما گزارش نشده  است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.