مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال امکان صدور و پرداخت الکترونیکی قبوض آب‌های کشاورزی و خدمات در خراسان رضوی فراهم شده است.

قبوض آب‌های کشاورزی خراسان رضوی از ابتدای امسال الکترونیکی پرداخت شده اند

به گزارش قدس آنلاین، سمانه عاملی مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در خصوص الکترونیکی کردن فرآیندها و خدمات شرکت آب استان، گفت: با هدف الکترونیکی کردن تمامی فرآیندهای دارای قابلیت مکانیزه شدن در شرکت، با همکاری تمامی حوزه‌ها، تا کنون موفق به الکترونیکی کردن بیش از ۸۰ درصد فرآیندها در شرکت شده‌ایم.

او افزود: به همین منظور در سال ۹۸ زیرساخت‌های لازم برای صدور و پرداخت الکترونیکی قبوض آب‌های کشاورزی به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های الکترونیکی کردن فرآیندها فراهم شد.

مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: پس از برگزاری جلسه‌های مشترک معاونین، مدیران و کارشناس مرتبط دو حوزه معاونت برنامه‌ریزی و حفاظت و بهره‌برداری برای بررسی و تعیین روش‌های عملیاتی کردن پرداخت قبوض به‌صورت الکترونیکی، در آذرماه امسال برای اولین بار تعداد هزار و ۷۰۰ پیامک قبوض آب‌های کشاورزی همراه با شناسه قبض و شناسه پرداخت برای بخشی از مشترکین شامل (مشترکین اداره/ امورهای منابع آب شهرستان‌های مشهد، نیشابور، کاشمر، گناباد، خواف و درگز) به‌صورت پایلوت ارسال شد.

عاملی بیان کرد: به‌روزرسانی اطلاعات و شماره‌های تماس مشترکین در دست اقدام است و پس از تکمیل این فرآیند امکان ارسال قبوض آب‌بها برای تمامی مشترکین این شرکت فراهم خواهد شد.

او تصریح کرد: همچنین میز خدمت الکترونیکی این شرکت با قابلیت ارائه اطلاعات مربوط به نحوه ارائه تمامی خدمات شناسه‌دار، شناسنامه خدمت، ثبت و پیگیری درخواست، مشاهده و پرداخت الکترونیکی قبوض و نظرسنجی ایجاد شده است، مشترکین و متقاضیان می‌توانند پس از انجام فرآیند احراز هویت تعیین شده، حساب کاربری دریافت کنند و از هر مکان و در هر زمان امکان استفاده از میز خدمت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری را خواهند داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.