طی هفته های گذشته بازار خودرو به افزایش نرخ ارز واکنشی نشان نداد تا اینکه در هفته ای که گذشت همزمان با ثبات نرخ ارز و همچنین ریزش قیمت آن روند قیمت ها در بازارخودرو تغییر کرد و نوسانات قیمتی در این بازار بالا گرفت تا جایی که خودرو تیبا ۲ از ابتدای هفته تاکنون ۳ میلیون تومان گران شد.

نوسان ادامه‌دار قیمت خودرو در بازار/ تیبا۲ به ۱۳۴ میلیون تومان رسید

قدس آنلاین: بازار خودر در هفته های گذشته واکنشی به افزایش نرخ ارز نشان نداد اما در هفته گذشته بلافاصله پس از ثبات نرخ ارز و حتی در مواقعی ریزش قیمت آن روند بازار خودرو تغییر کرد و نوسانات قیمتی در این بازار آغاز شد این نوسانات قیمتی در مواردی موجب کاهش قیمت خودرو از ابتدای هفته تاکنون و مواردی نیز موجب افزایش قیمت آن شده است؛ در بین خودروهای پژو این نوسانت قیمتی موجب شده است که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۱۹۵ میلیون تومان در ابتدای هفته به ۱۹۶ میلیون تومان در انتهاب هفته برسد و یا قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از ابتدای هفته ۱ میلیون تومان کاهش یافته است و این خودرو در حال حاضر به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده است.

در این بین اما روند قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک از ابتدای هفته تاکنون افزایشی بوده است به طوری که این خودرو از ۳۸۰ میلیون تومان در ابتدای هفته به ۴۰۸ میلیون تومان در انتهای هفته رسیده است در خصوص پژو پارس سال اما شرایط فرق می کند این خودرو از ابتدای هفته تاکنون ۲ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر به قیمت ۲۱۳ میلیون تومان رسیده است.

در بین انواع خودروهای گروه پراید اما از ابتدای هفته تاکنون قیمت پراید۱۱۱ بر روی ۱۲۸ میلیون تومان ثابت مانده است؛ گفتنی است که این خودرو نسبت به هفته گذشته ۲ میلیون تومان گران شده است. پراید ۱۳۱ اما از ابتدای هفته تاکنون افزایش قیمت را تجربه کرده است و این خودرو از ۱۱۰ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۱۱۱ میلیون تومان رسیده است.

در این میان اما خودرو پراید ۱۳۲ به نسبت افزایش قیمت چشمگیری را طی یک هفته اخیر تجربه کرده است و این خودرو با افزایش ۵ میلیون تومانی از ۱۱۲ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۱۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۵۱ پراید نیز از ابتدای هفته تاکنون از این افزایش قیمت ها در امان نمانده است و این خودرو با افزایش ۱ میلیون تومانی از ۱۱۰ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۱۱۱ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای گروه تیبا نیز این افزایش قیمت ها چشمگیر بودهاست به طوری که تیبا ۲ در حالی امروز ۱۳ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در ابتدای هفته ۱۳۱ میلیون تومان قیمت داشته است و یا تیبا صندوقدار با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی در حال حاضر به قیمت ۱۲۲ میلیون تومان رسیده است.

قیمتدنا معمولی اما از ابتدای هفته تاکنون کاهشیافته است و این خودرو از ۲۷۴ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۷۲ میلیون تومان رسیده است و در بین خودروهای گروه سمند نیز مدل LX این کمپانی از ابتدای هفته تاکنون بر روی ۱۸۶ میلیون تومان ثابت مانده است.

در بین خودروهای مونتاژ سوزوکی گراند ویتارا از ابتدای هفته تاکنون ۵ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۹۵۵ میلیون تومان قیمت دارد و سیتروئن سی ۳ اما از ابتدای هفته بر روی ۸۶۰ میلیون تومان ثابت مانده است.

 قیمت روز خودروها در جدول زیر آمده است:

نوسانات بازار خودرو بالا گرفت/ تیبا هاچ بک ۱۳۴ میلیون تومان

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.