۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 742808

برخورد مجیدی با بازیکنان استقلال پیش از شروع نخستین تمرین گرم و صمیمانه بود. او که در حضور ده‌ها نفر از هوادارانش وارد ورزشگاه نفت تهرانسر شد تا شروع جذابی در دوره سوم مربیگری‌اش در استقلال داشته باشد تلاش بسیاری کرد تا اولین روز تمرین درفضایی آرام برگزار شود.

هنوز شانس آقای گلی داری

او یکی، یکی با بازیکنان دست می‌داد و با لبخند ازآن‌ها می‌خواست از این به بعد با قدرت به تمرین بپردازند واز حواشی دوری کنند. نوع برخورد فرهاد با مهدی قایدی اما بسیار صمیمانه‌تر بود. قایدی که قبل از بازی با مس رفسنجان ۱۴ روز در تمرین حضور نداشت هرگز مورد شماتت مجیدی قرار نگرفت و فرهاد سعی کرد بدون توجه به این ماجرا او را درآغوش بگیرد و دستش را به گرمی بفشارد. دراین میان اما دیالوگ فرهاد با شیخ دیاباته بسیار جالب توجه بود.

سؤال از شیخ

مجیدی که طعم شیرین گلزنی‌های این بازیکن را چشیده بود به دیاباته گفت:«چرا کم بازی می‌کنی و کم گل می‌زنی؟ تو هنوز می‌توانی آقای گل بشی و شانس داری. سعی کن روی گلزنی تمرکز کنی». البته شاید رسیدن دیاباته به سجاد شهبازاده قدری دشوار و حتی نشدنی باشد، اما دیاباته ازظرفیت‌های کافی برای گلزنی‌های پی درپی برخوردار است. این بازیکن به واقع درزمان مربیگری محمود فکری دچار افتی محسوس شد و نتوانست جز دو گلی که وارد دروازه تراکتور کرد، کار دیگری برای استقلال انجام دهد. شاید حضور مجیدی بتواند منجر به احیای دیاباته شود. فرهاد خودش روی این موضوع تأکید دارد و صحبت‌های اولیه‌اش با دیاباته نیز نشان از عزم او برای ایجاد تغییرات درخط آتش دارد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت این است که آقا فرهاد می‌خواهد زوج دیاباته و قایدی را احیا کند. درواقع برخورد صمیمی او با این دو بازیکن نشان از این عزم بزرگ دارد. تردیدی نیست اگر قایدی و دیاباته مانند فصل قبل شوند، استقلال حتی دوباره شانس بازگشت به صدرجدول را هم خواهد داشت. مجیدی می‌داند که با این زوج چه کارهای‌ بزرگی می‌توان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.