شاید اگر مربیان سابق استقلال بیشتر از میلیچ استفاده می‌کردند او هیچ گاه شبانه ایران را ترک نمی کرد. با این حال میلیچ درتلاش است دوباره با استقلال پیوند بخورد.

دوست دارم برگردم و برای استقلال گل بزنم

به حالت قهر ایران را ترک کردی؟

شرایطی پیش آمد که دیگر نتوانستم درایران بمانم. آن جدایی برخلاف میل من بود. دوست نداشتم آن اتفاقات رخ دهد. هم مشکلات مالی و هم مشکلات فنی.

برای من البته دومی مهم‌تر بود چون احساس می کردم توجهی به من درتیم نمی‌شود. برای همین تحمل شرایط برای من دشوار شد و ایران را ترک کردم.

به نظر می‌رسد رابطه خوبی با مجیدی داری؟

من قبلاً هم با ایشان کار کرده بودم ووقتی فهمیدم ایشان دوباره سرمربی استقلال شده‌اند خیلی خوشحال شدم. الان هم منتظرم با من تماس بگیرند و زمان بازگشت را مشخص کنند؛ چون دوست دارم در کنار مجیدی باشم.

اما باشگاه استقلال با مشکلات مالی مواجه است و تا الان اقدامی نشده است.

من منتظر آن ها می مانم چون اعتقاد دارم می توانم همچنان دراستقلال بازی کنم.

جایی از قول تو گفته شده بود حاضری با دریافتی کم دوباره در استقلال بازی کنی.

برای من مسائل مالی درجه دوم اهمیت دارد. بله، من چنین صحبتی را انجام دادم. مسئولان باشگاه اگر مبلغ کمی را هم پرداخت کنند من به ایران برمی‌گردم. دوست دارم دوباره برای استقلال بازی کنم و حتی گل هم بزنم. 

مثل گلی که به ماشین‌سازی زدی.

روز خوبی بود که هیچ وقت از یادم نمی‌روم. دوست دارم بازهم از آن گل‌ها برای استقلال بزنم. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بتوانم برای استقلال بازیکن مؤثری باشم. من برای این باشگاه و هوادارانش احترام زیادی قائلم و می‌دانم که آقای مجیدی هم پیگیر بازگشت من هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.