دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: توزیع اسکناس نو در شعب بانک های استان ممنوع می باشد.

 ممنوعیت توزیع اسکناس نو در بانک های خراسان رضوی/فعالیت برخی شعب بانکی در ایام نوروز

حمید صفای نیکو در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا در جامعه وبه منظور پیشگیری از انتقال و انتشار آن، مطابق بخشنامه بانک مرکزی  همانند سال گذشته ، امسال نیز توزیع اسکناس نو در روزهای پایانی سال در شعب بانک های خراسان رضوی   ممنوع می باشد.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به دستورالعمل های بانک مرکزی در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا و به جهت جلوگیری از انتشار آن،  ساعت کاری بانک ها در ایام پایانی سال نیز همانند سال گذشته تغییری نداشته و طبق روال عادی بوده و باجه عصر نیز در هیچ کدام از بانک های استان دایر نمی باشد . 

 دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی  در مورد فعالیت بانک ها در روز ۳۰اسفند ماه نیز افزود: تعیین روز شنبه ۳۰اسفند ماه به عنوان روز کاری در اختیار هیات وزیران است که تاکنون این هیات در این باره موضوعی اعلام نکرده است از این رو شبکه بانکی استان هرگونه تصمیمی که در این باره گرفته شود را اجرا خواهد کرد.  

 صفای نیکو درباره وضعیت کاری بانک ها در ایام تعطیلات نوروز نیز گفت: شبکه بانکی استان در ایام نوروز تعدادی شعب محدود و با اولویت مناطق زائر پذیر و مرکزی شهر را به منظور ارائه خدمات به شهروندان و زائران به صورت کشیک ، فعال نموده است که فهرست این شعب از سوی هر بانک به صورت جداگانه در همه شعب  اطلاع رسانی می شود.

وی در مورد میزان تسهیلات پرداخت شده از سوی  شبکه بانکی استان در سال جهش تولید نیز گفت: در سال  ۹۹ مبلغ ۷۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی به متقاضیان پرداخت شده است که نسبت به سال گذشته با مبلغ  ۳۵۹ هزار میلیارد ریال ، رشدی ۱۰۱ درصدی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.