رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه خیریه "شکوه مهر" مشهد گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، ماه مهر و رافت، پویش نیکوکاری سفره بهشتی در این استان با هدف اطعام حدود ۴۰۰ معلول ذهنی و فرزند بی‌سرپرست این موسسه آغاز شد.

آغاز پویش نیکوکاری سفره بهشتی در خراسان رضوی به مناسبت ماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین، محمدهادی اشرافی افزود: برآوردها بیانگر این است که تامین هر وعده غذایی حدود ۳۳۰ هزار ریال هزینه دربردارد و با این نیت موسسه خیریه بوستان شکوه مهر پویشی در این زمینه جهت تامین هزینه‌ها راه‌اندازی کرده است.

وی ادامه داد:خیرین می‌توانند برای پیوستن به این پویش خیرخواهانه، کمک‌های خود را به کارت بانک تجارت به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۳۲۶۴۸۴ به نام این موسسه واریز کنند و امیدواریم همچون گذشته شاهد پررنگ شدن حضور خیرین و نیکوکاران در حمایت از معلولان و افراد نیازمند باشیم.

مدیرعامل موسسه خیریه "شکوه مهر" مشهد گفت: شیوع کرونا و اعمال محدودیتهای ضروری ناشی از آن از میزان مشارکت خیران و نیکوکاران در حمایت از معلولان کاسته است

اشرافی افزود: در حالی که تقویت مشارکت خیران و نیکوکاران در حمایت از معلولان با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ و تبعات ناشی از آن ضروری است.

وی اضافه کرد: این موسسه در قالب هشت مرکز شبانه‌روزی ۴۰۰ معلول و افراد سالم بی سرپرست یا بدسرپرست ۲ تا ۶۰ ساله را نگهداری می‌کند که افراد سالم به تعداد ۲۸۰ نفر در پنج مرکز و افراد کم‌توان ذهنی به تعداد ۱۲۰ نفر در سه مرکز نگهداری می‌شوند.

مدیرعامل موسسه خیریه "شکوه مهر" مشهد گفت: سه کلینیک حمایت از فرزندان غیرمقیم هم با پوشش ۲ هزار کودک سالم و معلول زیرپوشش این موسسه فعالیت دارد.

موسسه خیریه "بوستان شکوه مهر" مشهد به صورت هیات امنایی و تحت نظارت سازمان بهزیستی به شماره ثبت ۳۲۲۸ در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده و جزء بزرگترین مجموعه‌های توانبخشی و حمایتی کشور است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.