۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 747947

قیمت پنجره دوجداره upvc به تبع از پنجره‌های سنتی و قدیمی آهنی و آلومینیومی بالاتر است، ولی با توجه به مزیت‌های بسیار پنجره دوجداره برای ساختمان سازی، شکی برای نصب آن توسط کارفرمایان باقی نمی‌ماند.

پنجره دوجداره و حفاظ ضد سرقت

 در و پنجره upvc  در سال‌های اخیر کاربرد غیرمنتظره‌ای، مخصوصا در ایران پیدا کرده است به طوری که در ساخت و سازهای جدید جزو الزامات نظام مهندسی است.

حتی کارفرمایان در ساخت و سازهای جدید خود از ابزارهای امنیتی و نوین دیگر مثل کرکره برقی از نوع کرکره برقی ضد سرقت به جای درب ورودی، درب پارکینگ، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و همچنین حفاظ کرکره‌ برقی برای درب‌های خود و... استفاده می‌کنند.

این رشد غیرمنتظره استفاده از ابزارهای پیشرفته در ساخت و ساز بی دلیل نبوده و دارای ریشه‌های بسیاری است. در ادامه گزارش به مزایا و دلایل و قیمت ابزارهای مختلف از جمله قیمت پنجره دوجداره و قیمت کرکره برقی در سایت دیده بان خواهیم پرداخت. پس تا پایان گزارش ما را همراهی نمایید.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره upvc

از مزایای استفاده از پنجره دوجداره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: استحکام و ماندگاری، عدم نیاز به رنگ آمیزی و ثبات رنگ، تنوع رنگی بالا، امکان استفاده از پوشش‌های لمینت با ماندگاری بالا و طرح‌های متنوع بر روی upvc، امکان رنگ آمیزی ماده upvc، عایق بندی صوتی و گرمایی، ایجاد افزایش امنیت با وجود یراق آلات و چفت‌های جدید و امکان طراحی پروفیل‌های امنیتی، امکان ساخت این نوع پنجره‌ها به تمام اشکال هندسی، امکان استفاده شیشه‌های چندجداره برای عدم اتلاف حرارت و صرفه جویی در مصرف انرژی، تنوع بسیار بالا در بازشوها، امکان استفاده از قفل‌های اتوماتیک، امکان تعویض آسان با پنجره‌های قدیمی، مقاوم در برابر نیروی باد، باران و طوفان‌های شدید، آب بندی کامل وعدم نفوذ آب بداخل در هنگام بارندگی‌های شدید، درزبندی کامل و جلوگیری از ورود گرد و غبار و هوای گرم یا سرد، پایداری و عمر بالا و حتی قابلیت استفاده مجدد پس از تخریب و نوسازی و ...

قیمت پنجره دوجداره

همانطور که گفته شد به دلیل فراوانی مزایای پنجره دوجدار و همچنین اجبار نظام مهندسی برای استفاده از این نوع پنجره‌ها در ساخت و سازهای جدید، تفاوت قیمت بالای آن با پنجره‌های قدیمی مانع نصب این پنجره توسط کارفرمایان نشده و روز به روز بر متقاضیان نصب آن حتی در ساختمان‌های قدیمی نیز بیشتر می‌شود. در همین راستا سعی شده تا در ادامه این گزارش شما را با عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره و روش محاسبه انواع قیمت این نوع پنجره‌ها با توجه به نوع و مقدار مواد به کار برده شده و ابزار و یراق استفاده شده  آشنا نماییم.

عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره

  1. برند پروفیل upvc و مدل مورد استفاده

  2. نوع و برند یراق مورد استفاده جهت پنجره

  3. نوع طراحی و تعداد کتیبه و فرم‌های داخلی

  4. کیفیت شیشه، اسپیسر و فشار گاز آرگون

  5. شاسی کشی و نصب فرم انتظار (ساب فریم)

  6. سایر هزینه ها مانند حمل، نصب و...

روش محاسبه قیمت پنجره دوجداره upvc در گروه دیده بان

محاسبه قیمت پنجره دو جداره معمولاً از طریق نرم افزار انجام می‌شود،متقاضی می‌تواند ابعاد و کاربرد پنجره مورد نظر خود را به بخش فروش مجموعه دیده بان ارسال نموده و عوامل بخش فروش در اسرع وقت بهترین نوع پنجره‌های مورد استفاده را برای سفارش دهنده طراحی و محاسبه قیمت کنند و قیمت‌ها بهمراه تصویر گرافیکی پنجره‌های طراحی شده برای متقاضی فرستاده می‌شود. در مجموعه بزرگ دیده بان پنجره‌های دو جداره بسیار متنوعی از جمله پنجره‌های آکاردئونی‌، ریلی کشویی‌، بازشو فرانسوی و... ارائه می‌شود. ولی  معمولارایج‌ترین و پرفروش‌ترین پنجره‌ها، پنجره ثابت، پنجره‌های تک حالته و دو حالته می‌باشد. قیمت تمام شده پنجره‌ها با توجه به ابعاد و سایر مواردی که در بالا ذکر شد در سایت دیده بان به طور میانگین از 400 هزار تومان شروع و تا نزدیک چهارمیلیون تومان نیز برای نوعی پنجره‌های ویژه ویلا تمام می‌شود که برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر می توانید به سایت مراجعه نمایید.

در نهایت باید این نکته را یادآور شد که اگر برای یک ساختمان نوساز نصب پنجره دوجداره صورت بپذیرد و یا برای بهینه و بازسازی یک ساختمان قدیمی پنجره دو جداره نصب گردد تقریباً به یک میزان باید هزینه شود زیرا در ساختمان‌های نوساز ساخت و نصب فرم انتظار هزینه تمام شده را بالا می‌برد و هنگام تعویض پنجره‌های قدیمی با upvc ، فریم‌های خاص upvc باعث افزایش قیمت پنجره می‌شود.

همانطور که در مقدمه ذکر شد، کارفرمایان در ساخت و سازهای جدید خود به دلایل مختلف از جمله موارد امنیتی از امکانات جدید دیگری همچون حفاظ ضد سرقت پنجره دوجداره، کرکره برقی به جای درب ورودی و پارکینگ و .. و حفاظ کرکره برقی و همچنین کرکره‌های برقی ضد سرقت استفاده می‌کنند که در ادامه گزارش سعی شده در مورد مزایا هرکدام به اختصار توضیحاتی ارائه شود و در صورت نیاز به توضیحات بیشتر سایت دیده بان به توضیات مفصلی در مورد هرکدام از آن‌ها در سایت خود پرداخته که با حضور در سایت می‌توانید از اطلاعات آن استفاده نمایید.

حفاظ ضد سرقت پنجره دوجداره

وجود حفاظ برای پنجره‌های دو جداره از چند جهت حائز اهمیت است. اولا به دلیل توسعه وضعیت زندگی‌ها، اغلب افراد به دلیل فعالیت در خارج از منزل مشغول به کار هستند و بیشتر زمان‌ها خانه‌ها خالی از سکنه است و امن بودن و ضد سرقت بودن خانه برایشان اهمیت فراوانی دارد. از طرفی وجود حفاظ در طبقات بالایی ساختمان‌ها، مانع از سقوط ناگهانی افراد و وسایل در شرایط مختلف می‌شود. در همین راستا زمانی که حرف از امنیت خانه می‌شود، اولین چیزی که به ذهن همه افراد خطور می‌کند، نصب حفاظ برای درب و پنجره است.

حفاظ‌ها تاثیر بسزایی بر ایجاد امنیت در ساختمان‌ها دارند. زیرا مانند مانعی محکم، در مقابل تنها راه نفوذ به خانه قرار می‌گیرند. هر چند درب و پنجره‌های دوجداره دارای امنیت لازم و کافی هستند، اما منزل یا ویلایی که همیشه در آن سکونت صورت نمی‌پذیرد و رفت و آمد به آنجا کم است، گذاشتن حفاظ ضد سرقت برای پنجره دوجداره، به بالا رفتن میزان امنیت خانه و آپارتمان‌ کمک می‌کند، از طرفی باعث زیباتر شدن نمای ساختمان نیز می‌شود. البته زیباتر شدن نما به انتخاب مدل مناسب حفاظ هم وابسته است. در ضمن حفاظ مانع ضربه یه شیشه‌ها نیز شده و از ورود سارقین جلوگیری می‌کند.

از انواع حفاظ‌های پنجره می‌توان به حفاظ آهنی برای پنجره‌های بزرگ، حفاظ شبه چوب و وینیل برای پنجره دوجداره، حفاظ پنجره دوجداره از جنس استیل، حفاظ فرفورژه با طرح‌ها و نقش‌های جذاب و با مدل‌های آکاردئونی، رول شونده، نرده‌ای و ابرویی نام برد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع حفاظ‌های ضد سرقت پنجره دو جداره می‌توانید به سایت دیده بان مراجعه نمایید.

مزایای کرکره برقی:

کرکره برقی با توجه به احساس نیاز بشر به راحتی برای بالا و پایین آوردن کرکره‌های مغازه‌ها و فروشگاه‌ها توسط خلاقان امر صنعت و تکنولوژی، طراحی و ساخته شد و امروزه از این کرکره‌ برقی نه تنها در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و سایر اماکن تجاری بلکه به صورت درب کرکره‌ای پارکینگ، حفاظ کرکره‌ای درب ورودی آپارتمان، درب کرکره‌ای سوله و کرکره برقی بالکن نیز استفاده می‌شود.

برخی از مزایای کرکره اتوماتیک شامل موارد زیر می‌باشد:

هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایین‌تر، امکان استفاده برای تمام افراد جهت باز و بسته کردن، دارای آلودگی صوتی بسیار کم و تلفات انرژی بسیار پایین (مخصوصا اگر از تیغه های گاوانیزه فوم دار استفاده شود)، آسانی هماهنگ کردن کرکره با طراحی محیط، دارای امنیت بالا نسبت به سایر درب‌ها به دلیل عدم نیاز به قفل و کلید، مانع از ورود گردو غبار، بسیار مقرون به صرفه با توجه به کارایی بالا، عدم محدودیتی در آب و هوای مختلف و...

قیمت کرکره برقی

جهت انتخاب کرکره برقی و در نظر گرفتن قیمت تمام شده آن باید موارد  زیر رادر نظر داشته باشیم:

  1. انتخاب نوع تیغه کرکره با توجه ظاهر تیغه‌، ابعاد کرکره برقی و قیمت (از انواع تیغه می توان به نوع پرکاربرد آلومینیومی، پلی کربنات شفاف مغازه، رول گیتر مغازه، گالوانیزه، آهنی/فولادی و فول پانچ (آبکشی) و .. اشاره نمود.)

  2. انتخاب موتور کرکره مناسب با توجه به ابعاد و وزن تیغه انتخابی و فضای موجود در بالای کرکره برقی جهت قرارگیری رول و موتور کرکره (موتور ساید برای کرکره برقی متوسط و بزرگ و موتور توبلار( در دو نوع سبک برای کرکره‌های کوچک و سبک و صنعتی برای کرکره برقی متوسط و بزرگ) استفاده می‌شود.)

  3. داشتن تجهیزات دیگر مثل UPS (برق اضطراری)، اضافه کردن تجهیزات امنیتی مثل جاقفلی و ضد سرقت کردن آن و سایر تجهیزات

  1. سایر راه‌های ارتباطی گروه دیده بان:

  2. آدرس سایت: https://dideban-cctv.com

    ☎ 021-91024104

    ✉ info@dideban-cctv.com

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.