تولیت آستان قدس رضوی گفت: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های انقلاب بویژه دوران دفاع مقدس بسیار خوش درخشیده و آنچه در توان و اختیار داشته را برای دفاع از کشور به میدان آورده و شهدای گرانقدر بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلاب خوش درخشیده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی روز گذشته در پایان جلسه تفسیر قرآن کریم که ویژه ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، ضمن گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی به عنوان یک مجموعه بسیار عظیم، قدرتمند و باصلابت همواره در خدمت نظام اسلامی و امنیت کشور بوده است.
وی در ادامه به وقایع ابتدای انقلاب و تلاش عده‌ای برای انحلال ارتش اشاره و ابراز کرد: در ابتدای انقلاب برخی گروه‌های چپ و منافقین با برگزاری تظاهرات‌ مختلف به دنبال انحلال ارتش و ایجاد ارتشی جدید و خلقی بودند.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: فشار سنگینی روی امام خمینی(ره) بود که دستور انحلال ارتش را بدهند؛ اما امام(ره) با ایستادگی و مقاومت ارتش را حفظ کردند.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مصداق «اِنَّ الْمُوْمِنَ یَنْظُرُ بِنُورِ الله» بودند، تصریح کرد: بدنه ارتش انسان‌هایی مسلمان، با ایمان، وطن دوست و همراه با انقلاب و ملت بودند و حقیقتاً ارتش فرزندان غیور این ملت و اسلام است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه امام خمینی (ره)، ارتش که یک سرمایه بزرگ برای ملت ایران بود را حفظ کرد و به خدمت انقلاب اسلامی درآورد، عنوان کرد: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های انقلاب بویژه دوران دفاع مقدس بسیار خوش درخشیده و آنچه در توان و اختیار داشت را برای دفاع از کشور به میدان آورد و شهدای گرانقدر بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.