فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان باند سرقت ۴ و نیم میلیارد ریالی فیروزه در این شهرستان خبر داد.

باند متهمان سرقت ۴ و نیم میلیاردی فیروزه در نیشابور متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین و بنا بر گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین دهقان‌پور گفت: در پی اعلام شکایت یک شهروند مبنی بر سرقت فیروزه از مغازه‌اش، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متهمان به صورت بسیار حرفه‌ای و ماهرانه وارد مغازه شده و پس از سرقت مقادیری فیروزه با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از محل متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی و سرنخ‌های به جا مانده تحقیقات را آغاز و محل اختفای یکی از متهمان را در یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی شناسایی و با اخذ نیابت قضایی در اقدامی ضربتی او را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در مواجهه با مستندات پلیس علاوه بر بزه انتسابی (سرقت از مغازه فیروزه فروشی) به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ۲ فقره سرقت از خانه مسکونی و یک فقره سرقت موتورسیکلت از شهرستان‌های دیگر اعتراف و ۲ همدست خود را نیز معرفی کرد.

دهقانپور بیان کرد: با دستگیری ۲ متهم دیگر پرونده‌ و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها فیروزه‌های سرقت شده و تعدادی لوازم خانگی و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابور تصریح کرد: تحقیقات از این متهمان که تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز بوده‌اند برای کشف دیگر اقدام‌های مجرمانه احتمالی آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.