استاندار تهران از افزایش محسوس میزان مراجعات، بستری‌ها و فوتی‌ها در موج چهارم کرونا در تهران خبر داد.

افزایش محسوس میزان مراجعات، بستری‌ها و فوتی‌های تهران در موج چهارم کرونا

قدس آنلاین؛ محسنی بندپی با اشاره به اینکه باید سهمیه واکسیناسیون استان تهران افزایش پیدا کند، اظهار کرد:  این مطالبه همه ارکان سلامت استان است. همچنین  در پیک چهارم در همه ابعاد اعم از نظارت بر اصناف و ادارات باید تشدید شود و رستوران‌ها تنها مجاز به ارائه غذا به شکل بیرون بر هستند.

وی گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستانی و ۱۰۰۰ تخت اورژانس را به بیماران کرونایی اختصاص داده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود تا دو هفته نیز در استان تهران شاهد افزایش مراجعات سرپایی به مراکز درمانی استان باشیم.

استاندار تهران ادامه داد: حتماً در استان تهران با این حجم از تراکم بالای جمعیتی نیازمند تشدید نظارت‌ها هستیم و برخی دستگاه‌های ملی مستقر در پایتخت از تصمیمات ستاد کرونای استان تبعیت نمی‌کنند که گزارش مکتوب آن ارسال شد.

محسنی بندپی تصریح کرد: شاخص فوتی‌ها نسبت به جمعیت استان تهران پایین است و در حال حاضر میزان فوتی‌ها در بیمارستان‌های بزرگ تهران ۱۱درصد و در بیمارستان‌های به نسبت کوچک تر ۲۵درصد است.

وی در پایان گفت: آنچه که در پیک چهارم‌کرونا در استان تهران مشهود است افزایش میزان مراجعات سرپایی، بستری و فوتی‌ها در استان  است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.