در ادامه بازدیدهای میدانی رئیس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی در سال «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»، این بار شرکت فرآورده های لبنی رضوی مقصد بازدید بود.

ضرورت ارتقای کیفیت در کنار محبوبیت محصولات رضوی

به گزارش قدس آنلاین، با تعیین شعار «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» توسط رهبر معظم انقلاب، به عنوان نقشه راه سال ۱۴۰۰، بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی با تشکیل ستاد پشتیبانی و رفع موانع تولید با حضور در مجموعه‌های تولیدی، برای رفع مشکلات و موانع سر راه تولید چاره اندیشی می‌کند. بازدیدهای این ستاد به صورت مستمر در حال انجام است و یکی از مهم‌ترین رویکردها و برنامه‌های آن، اتخاذ تصمیمات اجرایی برای رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر تولید است.

حضور رئیس بنیاد بهره وری موقوفات در شرکت فراورده‌های لبنی رضوی فرصتی را فراهم کرد تا دکتر مالک رحمتی به نقش مهم این ستاد اشاره و بر تسریع اقدامات برای مانع زدایی از تولید تاکید کند.

 

بازدید میدانی از بخش های مختلف کارخانه

رحمتی با حضور در این شرکت ابتدا از مراحل فرآوری، تولید، بسته بندی و توزیع محصولات بازدید کرد و با کارگران و کارشناسان این کارخانه به گفتگو پرداخت.

وی سپس در نشست با مدیران این مجموعه اظهار کرد: محصولات تولیدی با برند رضوی به دلیل انتساب به آستان قدس و حضرت رضا(ع)، از محبوبیت ویژه ای برخوردار است که یک مزیت به شمار می آید اما مهم این است که بتوانیم کیفیت و مطلوبیت محصولات تولیدی مان را نیز به طور پیوسته ارتقا دهیم.

 

پیشنهاد تولید محصولات ویژه زائران

رحمتی در این نشست پیشنهادی را هم مطرح کرد و گفت: با توجه به اینکه مسئولیت اصلی همه ما در آستان قدس رضوی، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) است، می توان برخی محصولات شرکت لبنی که مورد نیاز زائران است را به طور خاص با برند «ویژه زائر» تولید کرد که با بالاترین کیفیت و کمترین سود، در فروشگاه های اطراف حرم مطهر توزیع شود.

 

 استفاده از توان داخلی برای حل مشکلات تولید

رئیس بنیاد بهره وری موقوفات، در بخشی دیگر از صحبت های خود به ضرورت اتکا به توان داخلی برای حل مشکلات صنعت و تولید اشاره کرد و گفت: باید باور داشته باشیم که راه حل بسیاری از مشکلات ما در خارج از مرزها نیست بلکه می توان با اعتماد به شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های کشور، موانع پیش پای تولید در حوزه هایی مثل تجهیزات و ماشین آلات را رفع کرد.

در این جلسه، مدیر عامل شرکت فرآورده های لبنی رضوی نیز گزارشی از اقدامات انجام شده و همچنین برنامه های مد نظر برای ارتقای کیفیت محصولات این شرکت در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد.

آرش فرزادنیا به برخی موانع موجود در مسیر افزایش بازدهی این شرکت نیز اشاره کرد که با نظر اعضای ستاد، مقرر شد راهکارهای لازم در این زمینه ارائه و مصوب شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.