بخش‌های مطالعه آزاد یا همان حذفیات منابع آزمون دوره های اول و دوم متوسطه نظری در شرایط قرمز کرونا برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ مجددا منتشر شد.

حذفیات کتاب‌های درسی در شرایط قرمز کرونایی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر برگزاری حضوری آزمون‌ های پایه‌ های نهم و دوازدهم و لزوم در نظر گرفتن بارم‌بندی و طراحی سوالات کلیه دروس این پایه ها، این سازمان (سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی) با توجه به همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ و تاثیر آن بر نظام آموزشی کشور، راهنماهای برنامه درسی کووید۱۹ در شرایط زرد و قرمز را برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ تولید و در آبان ماه سال ۹۹ به ادارات آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرده است.

در خصوص سایر پایه های تحصیلی نیز با توجه به تنوع وضعیت آموزشی، تصمیم گیری به عهده‌ ی مدیران و معلمان مدارس است.

در این بخشنامه تاکید شده که هرگونه دستورالعمل که مخالف مفاد این بخشنامه باشد فاقد اعتبار است.

 از این رو این سازمان به منظور اطلاع‌رسانی مجدد و شفاف سازی و ممانعت از سودجویی سایت های غیر معتبر، مجددا شیوه نامه بارم بندی و مطالعه آزاد دروس (حذفیات ) امتحانی را به استان ها ابلاغ کرد که در ضمیمه این خبر منتشر می شود.

گفتنی است بخش های مطالعه آزاد دروس (حذفیات ) و بارم بندی نهایی همه دروس دوره های اول و دوم متوسطه در سامانه دفتر تالیف کتاب های درسی آموزش عمومی و متوسطه نظری به نشانی: talif.sch.ir و مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش به نشانی: aee.medu.ir قابل دسترسی و بهره برداری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.