رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی در خصوص وضعیت سلامت کاروان ایران در المپیک توکیو صحبت‌هایی را مطرح کرد.

اعلام آخرین وضعیت حدادی و انجام تست دوپینگ از المپیکی‌ها

به گزارش قدس آنلاین غلامرضا نوروزی ، در خصوص لیست کادر پزشکی در بازی‌های المپیک توکیو، اظهار داشت: هنوز لیست ما به صورت کامل بسته نشده است اما قرار است ۳ پزشک، فیزیوتراپ، ماساژور و پزشک تغذیه هم همراه تیم داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از فدراسیون‌ها درخواست دارند که پزشک به المپیک ببرند، عنوان کرد: فکر می‌کنم که فدراسیون والیبال و بسکتبال این کار را انجام دهند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره انجام تست دوپینگ از ورزشکاران، خاطرنشان کرد: ما قبلا به شکل مشاوره در خصوص آنتی دوپینگ موضوعات را با ورزشکاران مطرح می‌کردیم. قبل از المپیک تست نهایی را هم از ورزشکاران خواهیم گرفت. ما حداقل یک بار از همه ورزشکارانی که در المپیک شرکت می‌کنند به خصوص انفرادی‌ها مانند کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو تست گرفته‌ایم.

نوروزی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر وضعیت سلامت کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو، گفت: پایش سلامت نهایی را سه چهار روز قبل آغاز کرده‌ایم. مورد حادی نداشتیم که مانع تمرین و خارج از لیست شود.

وی درباره وضعیت احسان حدادی، یادآور شد: حدادی تمرین خود را پیگیری می‌کند. کمیسیونی در این خصوص تشکیل شده است. موضوع این بود که حدادی باید جراحی شود اما به خاطر المپیک قرار شد با همین درمان کارش را ادامه دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.