فراخوان ثبت نام در ۲۳ دوره عمومی و تخصصی قرآنی و حدیثی جامعه الزهرا علیهاالسلام ویژه علاقه‌مندان آموزش معارف قرآنی و حدیثی اعلام شد.

آغاز ثبت نام ۲۳ دوره عمومی و تخصصی قرآنی و حدیثی در جامعة الزهرا(س)

به گزارش قدس آنلاین،  سیده زهرا حسینی، سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام، در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام با هدف بهره‌مندی از فضای مناسب آموزش فوق‌برنامه در جهت انس بیشتر طلاب و همچنین معرفت‌افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و در اختیار طلاب علاقه‌مند قرار داده است.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار کرد: در این فراخوان، دوره‌های عمومی آموزش قرآن و حدیث شامل دوره‌های کارگاهی روانخوانی، تجوید، ترتیل‌خوانی، حدیث‌خوانی اصول کافی، آشنایی با علوم حدیث، معارف نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و دوره‌های مختلف حفظ قرآن کریم است.

حسینی افزود: در دوره‌های «تخصصی» قرآن و حدیث، مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم (مقدماتی و تکمیلی)، تربیت مربی حفظ قرآن کریم، تربیت مربی روخوانی و روانخوانی ویژه طلاب بین الملل و طلاب ایرانی ساکن قم، تربیت مروج ‌نهج‌البلاغه (مقدماتی و تکمیلی)   و تربیت مروج صحیفه سجادیه (مقدماتی و تکمیلی) ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط به وجود آمده از بیماری کرونا، تمامی دوره‌ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد و شرایط بهره‌مندی عموم طلاب حضوری و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام از دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی به صورت برخط فراهم شده است.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: تشکیل هر کدام از دوره‌های فراخوان شده در جدول ثبت نام، منوط به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

حسینی، مهلت ثبت نام در این دوره‌ها را تا ۵ تیر اعلام کرد و بیان داشت: این دوره‌ها از ۱۵ تیرماه آغاز می‌شوند و ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سامانه http://qh.jz.ac.ir امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: در پایان ثبت‌نام،   پیامکی حاوی کد رهگیری برای مخاطبان ارسال می‌شود که بانوان طلبه باید این کد را ذخیره کرده و در صورت تشکیل دوره، جهت پرداخت هزینه و نهایی کردن ثبت نام از آن استفاده کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر هر روز از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره‌های ۳۲۱۱۲۴۳۶-  ۳۲۱۱۲۰۸۸ -۳۲۱۱۲۵۴۸ تماس بگیرند ...

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.