بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی به ترکیب اصلی استقلال بازگشت و آن گل سالم را هم به ثمر رساند اما در کمال ناباوری، داوران بازی با آلومینیوم اراک گل مهاجم استقلال را مردود اعلام کردند. مطهری نگران بازی‌های آتی است.

باید از کمک‌داور ویدئویی در لیگ ایران استفاده شود

یک گل زدی که داور مردود اعلام کرد.

همین طور است. توپ هیچ برخوردی با پای قایدی نداشت. من بعد از بازی هم آن صحنه را دیدم. نمی‌دانم داور چه طور آن صحنه را آفساید تشخیص داد. اینکه درآن لحظه تصمیم به آفساید اعلام کردن بگیری هم خودش کار بسیار دشواری است و برای من این سؤال پیش آمده که داور چه طور تشخیص داده توپ به پای قایدی خورده و بعد به نادری رسیده است. ازحرکت توپ کاملاً مشخص می‌شود که تغییر جهت داده، سرعتش زیاد شده یا هرمسئله دیگر. تصمیم عجیب و شگفت انگیزی بود.

کلاً معنی آفساید از نظر من عوض شده است و نمی‌دانم چرا این همه اشتباه علیه ماست.

ظاهراً همه بازیکنان استقلال از تکرار این اشتباهات ناراحت و نگران بازی‌های آینده هستند.

وقتی می‌بینید درهربازی این اتفاقات تکرار می‌شود نگران می‌شوید. بچه‌ها کاملاً حق دارند. چه کسی می‌تواند ناراحت و نگران نباشد؟ در بیشتر بازی‌ها این اتفاقات رخ داده و یک جایی باید تمام شود. به نظر من باید از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود تا این همه شک و شبهه به وجود نیاید. درهمین بازی ایتالیا و بلژیک گل اول ایتالیا مردود اعلام شد چون در ویدئو چک کاملاً مشخص بود که بازیکن درشرایط آفساید پاس داده است. به نظر من باید این فناوری درفوتبال ایران هم ایجاد شود.

به نظر می‌رسد با تساوی مقابل آلومینیوم امید زیادی برای قهرمانی درلیگ نداشته باشید. چه برنامه‌ای برای جام حذفی دارید؟

با شرایطی که به وجود آمده قطعاً ما باید بیشتر توجه مان را به جام حذفی معطوف کنیم تا دراین جام قهرمان شویم و دل هواداران را با بدست آوردن جام حذفی شاد کنیم. ما می‌توانیم این فصل را با یک جام تمام کنیم اما این موفقیت مستلزم ایجاد شرایط یکسان است. به نظر من درجام حذفی باید از داورانی استفاده شود که ضریب اشتباهات کمتری دارند. البته درباره لیگ باید به شما بگویم که ما تا روز آخر تلاش می‌کنیم وامتیاز جمع می‌کنیم. اگر همین گل ما مقابل آلومینیوم را قبول کرده بودند، فاصله امتیازی ما با پرسپولیس در همان عدد ۸ باقی می‌ماند اما متأسفانه با از دست دادن ۲ امتیاز دیگر قدری کار دشوار شده است. به هرحال ما قصد عقب‌نشینی نداریم. درلیگ تا روز آخر با انگیزه ظاهر می‌شویم چون بازی‌ها برای ما از جنبه حیثیتی مهم است و سعی می‌کنیم دربهترین شرایط روحی و روانی و فنی وارد جام حذفی شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.