با اتمام رقابت‌های لیگ بیستم از هم اکنون تیم های حاضر در مسابقات فصل آینده لیگ برتر به دنبال تقویت تیم فعلی و جذب نفرات جدید برای حضوری پر قدرت در فصل آینده هستند، اما در این میان بحران مالی برخی تیم ها را به شدت آزار می دهد و کار را برای آن‌ها بسیار سخت کرده است.

«پدیده» از این جا مانده از آنجا رانده!

یکی از این باشگاه ها که سرنوشت نامشخصی دارد، تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر است. پدیده که فصل بیستم را با مشغله های فکری و مدیریتی فراوان پشت سر گذاشت به واسطه بلاتکلیفی در حوزه مالکیت باید با نگرانی وارد فرایند نقل و انتقالات شود.

پدیده البته با بحران مدیریتی غریبه نیست اما به هر تقدیر با توجه به بلاتکلیفی موجود در حوزه مدیریت باید ببینیم آیا می تواند با افزایش تورم و رشد سرسام آور هزینه های تیم‌داری در این مقطع از این مسیر به سلامت عبور کند؟

سردرگمی موضوع مالکیت این باشگاه و دردسرهای مالک قبلی از یک سو و عدم تمایل مجموعه گردشگری پدیده برای تیم‌داری دوباره و تقبل هزینه های بسیار زیاد سبب شده فضای بیم  و استرس به بالاترین شکل ممکن برسد.

یکی از مشکلات بزرگ در مسیر این باشگاه تغییر مدیریت شهری است.شهرداری مشهد و شورای شهر در جریان لیگ بیستم بخشی از مشکلات مالی این مجموعه  را برطرف کرد اما با روی کار آمدن شورای جدید بعید به نظر می رسد اتفاقات دوره قبل تکرار شود.

از طرفی دیگر با روی کارآمدن دولت سیزدهم و تغییر در مدیریت ورزش استان و مجموعه استانداری باید منتظر رویکرد جدید مسئولان استانی در خصوص این تیم باشیم.

همین مسئله سبب شده مدیران باشگاه از عنصر فروش بازیکنان بهره بگیرند تا به نوعی درآمد لازم برای ادامه فعالیت را انتخاب کنند اما این مسئله  قطعاً با واکنش سید مهدی رحمتی رو به رو خواهد شد. او که با دستان خالی تیم را میان غول های صنعتی و دولتی در رده های میانی جدول حفظ کرد، در آخرین مصاحبه اش حرف از ماندن زده است، اما به شرط حل مشکلات. رحمتی نیک می داند فصل بعد کار از این هم سخت تر خواهد شد و به تنهایی نمی تواند به جنگ غول مالکیت و معضلات مالی رود.او همین فصل گاهی خود آستین بالا زد و برای ادامه حیات باشگاه اسپانسر آورد. اما اکنون زمان گرفتن یک تصمیم قوی حقوقی برای مشکل مالکیتی باشگاه است وگرنه فردا باز ابومسلمی و پیامی دیگر روی دست استان خواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.