انتخابات

صفحه رئیس قوه قضائیه در بستر پیام رسان‌های مختلف به آدرس ejeii_org با انتشار ویدئوی اظهارات محسنی اژه‌ای برای نظارت همگانی بر روندهای قضایی کمک خواست.

فراخوان مجازی صفحه رئیس قوه قضائیه برای  نظارت همگانی

قدس آنلاین: صفحه ejeii_org در اینستاگرام، آپارات و روبیکا ضمن انتشار ویدئوی اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در انتقاد به برخی روندهای قضایی از مخاطبین برای نظارت همگانی بر روندهای قضایی کمک خواست.

متن این فراخوان مجازی بدین شرح است:

از مخاطبین عزیز، فعالین فضای مجازی و مردم شریف دعوت می‌شود به منظور بسط و گسترش ارتباط دو سویه میان رئیس قوه قضاییه و مردم، در صورتی که موارد مشابهی از نادیده گرفته شدن حقوق افراد در طولانی شدن غیر معمول روند دادرسی و رسیدگی به یک پرونده را مطلع هستند، مستندات را به صورت دقیق در بخش پیام خصوصی (دایرکت) صفحه ejeii_org ارسال کنند.

همان طور که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بارها تاکید کرده است رسیدگی مورد به مورد به این پرونده‌ها جزو دغدغه‌های ایشان و مدیران دستگاه قضایی می‌باشد و موارد ارسال شده به ejeii_org نیز به سرعت و دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی بداغی ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    سلام علیکم،انسان وقتی مثل جناب اقای محسنی اژه ای رومیبینه اندکی به زندگی وکشورامیدوارمیشه،جناب اژه ای شرکت تعاونی سهام داربودم هیچگونه فروش واگذاری یامجمعی برای اخراج صورت نگرفته وقاضی حکم داده که خروج اختیاری بوده به کجابرم تاحقم بگیرم حتی ازماده347هم استفاده کردم ایابه حقم میرسم یامنتظرمردن بمونم؟متشکرم
  • محمد ابراهیم آباده ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 0
    سلام شما رو به مقدسات قسم میدم به داد مردم برسید تو دادگاه استان کرمان نهایت ظلم و ناحقی داره میشه طرف پرونده ام میگه سکه میدم رای میگیرم دقیقا هم از روی رای مشخص شد مگه میشه مردی بره تو دادگاه با مشخصات زنی شهادت بده و شاکی شهادت هم بده و فیلم و نقطه زنی تلفن همراه و چندین مدرک محکمه پسنددیگه به نفع من اما قاضی به ناحق رای داده که زندگی من و دوتا فرزندم رو سیاه کرده یکی به داد مردم برسه اگه کسی میتونه کمک کنه و صدای منو به گوش آقای اژه ای برسونه
  • فهیمه ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 0
    سلام رئیس محترم قوه قضائیه از زحمات شما بسیار سپاسگزارم ودعای خیر براتون میکنم. تغییر وتحول در قوه قضائیه را حس میکنم خیلی بهتر شده.
  • محمدرضا ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    سلام و احترام جناب آقای محسنی شمارو بخدا قسم کمک مردان کنین سکه 27 میلیون شده و روز به روز میره بالا آخه این درسته که من ده سال قبل طلاق گرفتم الان سه نفر عائله دارم و مستاجرم سکه ای 27 تومن از کجا بخرم چطوری زندگی کنم تورو خدا سقف رو بیارین 14 سکه و ماده 96 هم به یک ششم کم کنین ضمنا پرونده های قدیمی رو بفرسین ستاد دیه تا توافقی حل بشه ممنونم