تجهیزات پزشکی به ارزش یک میلیارد وصد و بیست میلیون ریال توسط کارکنان توزیع برق مشهد به بیمارستان شهید هاشمی نژاد اهدا شد

اهدای تجهیزات پزشکی توسط کارکنان توزیع برق مشهد به بیمارستان شهید هاشمی نژاد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره توزیع برق مشهد به منظور جبران بخشی از نیازهای بیماران کرونا و کمک به کادر درمان و همچنین تامین تجهیزات پزشکی در مشهد از سوی شرکت برق مشهد انواع تجهیزات پزشکی با ارزش  یک میلیارد وصد و بیست میلیون ریال به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد اهدا شد.  

در همین رابطه سید ابوالفضل سیدی مودب معاون سرمایه انسانی شرکت توزیع برق مشهد در مراسم اهدای این اقلام گفت: پس از بررسی نیازهای واقعی بیمارستان ها و بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان اقلامی شامل دستکش، لانست، انواع ماسک، آمبوبک، انواع سوند، کپسول اکسیژن، پنبه و ...   خریداری و تحویل کادر درمانی شد.  

وی گفت:همکاران ما با توجه به شرایط موجود  جامعه و ضرورت تامین تجهیزات پزشکی ضمن موافقت با کسر مبالغی از حقوقشان نسبت به جبران بخشی از نیازهای بیماران کرونایی بیمارستان شهید هاشمی نژاد در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.   در شرایط فعلی خدمت به کادر درمان را از وظایف خود دانسته و با این اقدام سعی کردند تا حدودی موچب تسکین الام بیماران شوند.  

در همین مراسم دکتر امیر کاظمی مدیر پشتیبانی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد نیز ضمن قدر دانی از این اقدام خدا پسندانه گفت: امروز تامین تجهیزات پزشکی نیازمند هزینه و اعتبارات سنگینی است و این حرکات ارزنده نشان بزرگی و بزرگواری آن ها است امروز و در این شرایط بحرانی همه باید کمک حال هم باشیم و شاهد هستیم کارکنان توزیع برق مشهد در شرایط بحرانی پیک تابستان در حال تلاش برای تامین برق و روشنایی برق هستند و در زمان بحران هماهنگی لازم و ارتباط خوبی با ما داشته اند. امیدواریم سایر کارکنان ادارات و شهروندان نیز در این روزهای سخت بتوانند کمک حال کادر درمان جهت تامین تجهیزات پزشکی باشند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.