کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح نظارتی ویژه میوه و تره بار در میادین بار و خرده فروشان مشهد خبر داد.

تشدید نظارت بر بازار میوه و تره‌بار مشهد

به گزارش قدس آنلاین، بخشعلی بیاتی قله زو در این خصوص اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار میوه و تره‌بار در جهت اجرای برنامه‌های ابلاغی و سیاست‌ها و اهداف مورد نظر سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در امر تنظیم بازار و کنترل قیمت میوه و تره‌بار، رصد و پایش بازار این کالا در مشهد اجرایی شده است.

وی افزود: این طرح نظارتی به مدت یک ماه از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده و با برگزاری گشت‌های مشترک بازرسان سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی بارفروشان و همچنین فروشندگان میوه وتره بار در سطح شهر مشهد به‌ منظور بررسی بازار میوه و تره‌بار انجام می‌شود.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد : به منظور بررسی بازار میوه وتره بار از ابتداء سال ۱۴۰۰تا کنون در مجموع ۱۳هزار و ۲۲۴ واحد صنفی عمده فروش، خرده فروش، سردخانه ومراکز نگهداری میوه وتربار مورد بازرسی قرار گرفته است و در طی این مدت تعداد ۷۵۴ مورد پرونده تخلف به ارزش بالغ بر ۲۵میلیاردریال با عناوین تخلف گران‌فروشی، عدم ارائه فاکتور خرید و عدم درج قیمت تنظیم که جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 بیاتی قله زو عنوان کرد کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ‌نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان محترم می‌توانند هرگونه تخلف اقتصادی نظیر گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور صورتحساب و ... را به شماره تلفن ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گزارش نمایند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.