کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ظهر روز یکشنبه روند کاهش دما در سطح استان آغاز می‌شود و طی ۲ روز آینده دمای هوا حداقل هفت درجه و حداکثر ۱۱ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

دمای هوای خراسان رضوی ۱۱ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، زهرا عنایتی افزود: این هفته روز دوشنبه سردترین روز است که هم حداقل و هم حداکثر سرما به طور محسوسی احساس می‌شود.

وی ادامه داد: از فردا یکشنبه افزایش وزش باد در سطح استان خراسان رضوی خواهیم داشت که وزش باد در نواحی بادخیز شدیدتر خواهد شد و همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین از فردا در نیمه شمالی و شرقی استان با افزایش وزش باد و ابرناکی هوا مواجه خواهیم بود و احتمال بارش باران،  رگبار و رعد و برق نیز در این نواحی پیش بینی می شود.

عنایتی با بیان این که دمای هوای مشهد روز گذشته بین ۱۷ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است افزود: دمای هوای مشهد امروز ظهر حداکثر ۳۶ درجه سانتی‌گراد و امشب ۱۸ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس و درگز با بیشینه دمای هوای ۴۰ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.