استاد حوزه علمیه گفت: خدمت به مردم و رفع گرفتاری آنها، بزرگترین نعمت الهی است و همه افراد، به خصوص مسئولین باید قدردان آن باشند.

خدمت به مردم افضل نعمات الهی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسین حسینی قمی، با بیان اینکه خدمت به مردم باید مایه افتخار همه باشد، گفت: برای یک حکومت بالاترین پیروزی، خدمت به مردم است و کسی که مسئولیتی را قبول می کند باید شبانه روز خود را وقف مردم کند زیرا مشکلات بسیار است و لازمه رفع آن خدمت واقعی مسئولین به مردم است.

وی با بیان اینکه سیره رضوی و علوی، تاکید فراوانی به خدمت کردن به مردم دارد، افزود: خداوند اگر به کسی نعمتی دهد، از طرفی در معرض امتحانات بیشتری هم او را قرار می‌دهد، زیرا باید همراه آن هم  حقوق الهی را پرداخت کند و هم مسئولیت هایی که نسبت به جامعه دارد  را انجام دهد.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از ما فاصله زیادی با سیره اهل بیت(ع) داریم؛ مال اندوزی، غرور در مقابل ضعیفان، فراموش کردن خویشاوندان و... مانع قبولی دعا و زیارت می‌شود.

حجت الاسلام حسینی قمی تصریح کرد: هیچ کس نباید از انجام کار خیر خسته شود، اینکه مردم برای رفع مشکلات خود به ما مراجعه می‌کنند از نعمات خداوند است و اگر قدردان آن نباشیم، خداوند آن را از ما باز می‌گیرد. از طرفی اگر به کسی خدمت کردیم نباید آن را بزرگ جلوه دهیم، کار خیر زمانی به کمال می‌رسد که مخفی بماند و بزرگ جلوه داده نشود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.