کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای روزانه استان خراسان رضوی طی ۴۸ ساعت آینده نسبت به دیروز پنج تا هفت درجه افزایش می‌یابد.

دمای هوای خراسان رضوی افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، زهرا عنایتی امروز با بیان این که جو استان خراسان رضوی پایدار است افزود: از شنبه نیز روند کاهش دمای هوا در استان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: برای روز پنجشنبه رشد ابرناکی و برای روز جمعه نیز علاوه بر ابرناکی،  افزایش سرعت وزش باد در نواحی بادخیز استان همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه دمای هوای مشهد روز گذشته بین چهار تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است گفت: دمای هوای مشهد امروز ظهر حداکثر به ۲۳ درجه سانتی‌گراد و امشب به هشت درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

عنایتی افزود: همچنین بیشینه دمای هوای مشهد در روزهای پنجشنبه ۲۶، جمعه ۲۳، شنبه ۲۲ و یکشنبه ۲۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

عنایتی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای یک درجه زیر صفر و داورزن با بیشینه دمای هوای ۲۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ تایباد با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.