مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: مشکل فنی همه ۱۳۵ جایگاه این منطقه برطرف شده و آنها به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند.

همه جایگاههای سوخت منطقه خراسان رضوی با کارت هوشمند خدمات‌دهی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر اصغری  افزود: در شهر مشهد نیز ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وجود دارد که همگی وارد مدار شده‌ و با کارت هوشمند خدمت رسانی می‌کنند.

وی با بیان این که شهرستانهای خراسان رضوی زیرپوشش خدمات سه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مناطق خراسان رضوی، تربت‌حیدریه و سبزوار هستند ادامه داد: در این سه منطقه ۲۴۲ جایگاه عرضه سوخت وجود دارد و همه آنها عرضه سوخت با کارت هوشمند را از سر گرفته‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با تشکر از شهروندان در همکاری با مسوولان در خصوص مشکل قطع سامانه های هوشمند سوخت گفت: دیروز با حضور معاونان و روسای روابط عمومی و بسیج شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی به منظور تشکر از همکاری و صبوری مردم در مشکل پیش آمده با نصب بنر و حضور در جایگاهها و اهدای شاخه گل به رانندگان خودروها و موتورسیکلتها از آنها قدردانی شد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیرپوشش دارد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.