مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: در حال حاضر ۴۹۵ پروژه با اختصاص ۵۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات آبرسانی به روستاها و شهرها و نیز مشارکت مردمی در دست اجراست.

۴۹۵ پروژه آبرسانی در مازندران در دست اجراست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، بهزاد برارزاده در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح تکمیل مجتمع آبرسانی روستاهای بهنمیر و افتتاح پروژه سیستم حفاظت هوشمند ایمنی و نظارت تصویری در مجتمع آبرسانی شهید اسفندیاری نکا اظهار داشت: طرح تکمیل مجتمع آبرسانی زون شمالی روستاهای بهنمیر با هدف تامین آب پایدار روستاهای افراتخت، نفت چال، میرودسر و ازنوا و نیز ارتقای سطح کیفی آب شرب این مجتمع اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اعتبارات خوب صندوق توسعه ملی در راستای محرومیت زدایی از روستائیان اظهار داشت: در حال حاضر ۴۹۵ پروژه با اختصاص ۵۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات آبرسانی به روستاها و شهرها و نیز مشارکت مردمی در سطح استان در دست اجراست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به مشخصات طرح آبرسانی تکمیل مجتمع آبرسانی زون شمالی روستاهای بهنمیر یادآور شد: برای بهره برداری از این طرح، عملیاتی شامل اجرای خط انتقال به افراتخت به طول ۴۲۰۰ متر، اصلاح شبکه توزیع آب این روستا به طول ۸۰۰ متر، اصلاح شبکه توزیع آب روستای ازنوا به طول ۱۵۰۰ متر و همچنین اصلاح شبکه توزیع آب روستای نفت چال به طول ۵۰۰ متر و اصلاح شبکه توزیع آب روستای نفت چال کوچک به طول ۵۰۰ متر انجام خواهد شد.
برارزاده اعتبار پیش بینی شده برای این طرح آبرسانی را ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح ۱۲۵۰ خانوار ۴ روستای بهنمیر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد.
همچنین در مراسم دیگری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از نصب و راه اندازی ۲۱ دوربین مدار بسته در مجتمع آبرسانی نکا خبر داد.
برارزاده افزود: مجتمع شهید اسفندیاری نکا، آب آشامیدنی بیش از ۲۵ روستا با ۱۵ هزار مشترک را تامین می کند لذا حفاظت از این مجتمع با سیستم حفاظتی هوشمند در راستای پدافند غیر عامل ضروری بود و به همین منظور ۱۵ دوربین مداربسته در این مجتمع و ۶ دوربین نیز در ساختمان اداری امور با صرف هزینه ای بالغ بر ۴۵۰۰ میلیون ریال نصب و راه اندازی شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.