استاندار خراسان رضوی گفت: همه دستگاه‌ها باید با فهم مشترک بر تحقق اهداف متمرکز شوند و کاهش پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی باید مدنظر باشد.

پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی به حداقل برسد

به گزارش قدس آنلاین، یعقوب‌علی نظری در جلسه شورای معاونین، مشاورین و مدیران ستادی استانداری خراسان رضوی، ضمن تأکید بر لزوم تجدید نظر در مواجهه با مردم در مجموعه استانداری، اظهار کرد: درِ اتاق همه زیرمجموعه‌های استانداری باید به روی ارباب رجوع باز شد.

وی با بیان اینکه استانداری یک مجموعه ستادی بوده و باید دستگاه‌ها فعال شوند، گفت: ارتباط بین استانداری و دستگاه‌ها باید به نحوی باشد که دستگاه مربوطه نسبت به استانداری تعلق خاطر داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به این‌که موضوع زیارت در خراسان رضوی از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالیت‌هایی که در استان صورت می‌گیرد از جمله موضوعات سرمایه‌گذاری، تحت تأثیر بارگاه نورانی امام رضا (ع) و زائر است از این رو در برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات خود باید به موضوع زیارت توجه داشته باشیم.

وی خطاب به مدیران و معاونان متذکر شد: اگر یک نقشه راه و اهداف قاطع عملیاتی و مشخص نداشته باشیم دچار چالش خواهیم شد به همین جهت در ادامه کار اهدافی تعیین خواهد شد و دستگاه‌ها باید در اجرای آن همت کنند.

نظری بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید با مفاهمه مشترک بر تحقق هدف مورد نظر متمرکز باشند همچنین پروژه‌های نیمه تمام عمرانی باید احصا و کاهش پیدا کند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.