کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با همکاری انتشارات جمال مسابقه کتاب‌خوانی «فاطمه‌ شهر قم» را با اهدای جوایز ویژه برگزار می‌کند.

مسابقه کتاب‌خوانی «فاطمه‌ شهر قم» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با همکاری انتشارات جمال مسابقه کتاب‌خوانی «فاطمه شهر قم» را با اهدای جوایز ویژه برگزار می‌کند.

نشر جمال با همکاری آستان مقدس فاطمی هم‌زمان با ایام معصومیه و پاسداشت کریمه اهل‌بیت (س) دو مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب فاطمه شهر قم با جوایز نقدی و غیر نقدی برگزار می‌کند. مسابقه اول مسابقه کرامات حضرت فاطمه معصومه (س) سلام الله علیها است که از طریق سایت نشر جمال انجام می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند با مطالعه ۳ کرامت از کرامات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که در سایت نشر جمال قرار داده شده و پاسخ به ۳ سوال مطرح شده یکی از ۱۰ برنده جایزه نقدی باشند.

دومین مسابقه، مسابقه کتابخوانی از کتاب «فاطمه شهر قم» است که علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه بزرگ با جوایز ویژه می‌توانند با خرید این کتاب و پاسخ به ده سوال در سایت انتشارات جمال برنده جایزه ده میلیون ریالی، دو جایزه پنج میلیون ریالی و ۱۴ جایزه نقدی و غیر نقدی بن خرید کتاب شوند.

مهلت شرکت در مسابقه تا ۲ آذرماه است و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه به لینک www.jamalnashr.com مراجعه کنند.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.