بهروز مفید که سریال های مطرحی در تلویزیون ساخته است می گوید آماده ساخت سریال در پلتفرم هاست.

دوست دارم برای پلتفرم‌ها سریال بسازم/ با کارهای سفارشی مخالفم

به گزارش قدس آنلاین، بهروز مفید تهیه کننده سینما و تلویزیون با بیان اینکه علاقه‌مند است در پلتفرم‌ها سریال تهیه کند، گفت: اگر سرمایه گذار مناسب برای کاری که با ملاک های من مطابقت داشته باشد فراهم شود من نیز بدم نمی آید که در شبکه نمایش خانگی اثری را تهیه‌کنندگی کنم.

وی افزود: نباید با شبکه نمایش خانگی همانند رفتاری که در ابتدای انقلاب با ویدیو شد، انجام دهیم چون باید بپذیریم مخاطب هم حق انتخاب دارد. با این توضیح نیاز است سیاست‌های ما به جای بازدارندگی شکلی حمایتی داشته باشند تا تولید را برای سازندگان ساده کند.

این تهیه کننده تاکید کرد: برای جذب مخاطب به سمت کارهای ارزشی باید سلیقه ها تغییر کند تا در پلتفرم ها نیز کارهای ارزشمند مخاطب داشته باشد. این اتفاق نیز با افزایش کیفی آثار مورد نظر صورت می‌گیرد، چون اگر کاری در این حوزه با کیفیت بالا تولید شود مطمئن باشید مردم نیز از آن استقبال خواهند کرد.

تهیه‌کننده سریال محرمی «در کنار پروانه‌ها» که به تازگی پخش آن در شبکه دو سیما به پایان رسیده است، تاکید کرد: یکی از راهکارهای افزایش کیفیت تولیدات ارزشمند و خانوادگی بالا بردن سرمایه گذاری در این دسته تولیدات است.

وی درباره اینکه آیا سفارش به فیلمسازان متعهد برای تولید کارهای ارزشمند در شبکه نمایش خانگی راهکاری مناسبی برای ترویج سریال های فاخر است، چنین جواب داد: وقتی صحبت از فیلمساز ارزشی می کنیم عموما ذهن ها به سمت یک دست آدم‌های خاص می‌رود که من با این نگرش مخالفم. در ضمن با کارهای فرمایشی نیز موافق نیستم چون اثری که بر پایه باور و اعتقاد ساخته نشود جریان ساز نخواهد بود.

تهیه کننده سریال های مطرح تلویزیون در پایان تاکید کرد: ساخت فیلم ارزشی می‌تواند کارهای ملی را هم در بر بگیرد چون این موضوعات مقبولیت همگانی دارد به شرطی که ساختار خوبی داشته باشند. در این زمینه دست ما نیز باز است چون تاریخ تمدن و ادبیات ما قدمتی دارد که همه دنیا مشتاق دیدن آن با زبان تصویر هستند.

منبع: صبا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.