مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته بسیج نخستین میز خدمت این شرکت برای شهرکها و نواحی صنعتی در شهرک صنعتی کاویان شهرستان فریمان راه اندازی و به مشکلات ۶ واحد صنعتی رسیدگی شد.

راه اندازی نخستین میز خدمت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در کاویان

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از  شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، علی بهرامی زاده افزود: هدف از راه اندازی میز خدمت در شهرکها و نواحی صنعتی صرفه جویی در وقت و هزینه کارآفرینان و سرمایه گذاران و سهولت دسترسی آنان به مدیران این شرکت برای رفع مشکلات و برداشتن موانع تولید می باشد.
وی بیان کرد: از این پس هر هفته میز خدمت شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی با حضور تعدادی از مدیران معاونتهای مختلف برنامه ریزی، فنی و صنایع کوچک در شرکت خدماتی یکی از شهرکها و ناحیه صنعتی استان مستقر شده و پاسخگوی مشکلات و نیازهای کارآفرینان خواهد بود.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: خدمات این شرکت در دو بخش سخت افزاری شامل تامین زمین، زیرساختهای برق و آب و گاز و مخابرات و ماشین آلات و بخش نرم افزاری شامل تسهیلات بانکی، آموزش، قوانین، عارضه یابی واحدها و رفع مشکلات آنها در قالب کلینیک کسب و کار، شرکت در نمایشگاه ها و کمک به عرضه محصولات در بازارهای داخلی و خارجی از طریق میز خدمت قابل ارایه است.
بهرامی زاده افزود: افزون بر این مدیران معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی هفته ای یک مرتبه به شهرکها و نواحی صنعتی مختلف استان مراجعه کرده و در قالب برگزاری کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای صنعتی را بررسی می کنند.
۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد ۲۹ مورد شهرک صنعتی و ۲۱ مورد ناحیه صنعتی است، از مجموع این موارد، ۲۶ شهرک صنعتی و ۱۴ ناحیه صنعتی فعال و واگذاری زمین در آن در حال انجام است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.