مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی در پایان مأموریت یکساله و کناره‌گیری مجتبی محمودی تغییر کرد.

مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی تغییر کرد

به گزارش قدس انلاین ، مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی در پایان مأموریت یکساله و کناره‌گیری مجتبی محمودی تغییر کرد و با رأی اعضای هیأت مدیره علی پاکباز خسروشاهی به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی انتخاب شد.

علی پاکباز خسروشاهی در خصوص اولویت‌ها و برنامه‌های مدیریتی خود، اظهار کرد:مدیریت خانه مطبوعات نیازمند برنامه‌ریزی است. درخواست من از همکاران این است که در کنار یکدیگر و با قدرت در راستای کمک به خبرنگاران حرکت کنیم. از این رو تعامل بیشتر خانه مطبوعات با تمامی ادارات به ویژه ادارات مرتبط با خبرنگاران مانند بیمه تأمین اجتماعی، بیمه درمان، سازمان دارایی و مالیات، اداره کار و سایر اداراتی که برای این قشر تسهیلات آموزشی، رفاهی، ورزشی ایجاد می‌کنند، در اولویت مدیریت قرار دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس شناساندن خبرنگاران به جامعه یکی از اهداف مدیریتی به شمار می‌رود، به گونه‌ای که اهمیت خبرنگاران یکی از دغدغه‌های مدیریتی محسوب می‌شود. در گذشته خبرنگاران از ابهت ویژه‌ای برخوردار بودند، در حالی که امروزه با توجه به رونق و گسترش فضای مجازی، این جایگاه تغییر کرده است. از این رو در جهت بازگشت شخصیت و اهمیت خبرنگاران اقدام خواهیم کرد.

خسروشاهی تصریح کرد: در راستای تحقق این هدف، ایده‌های تمام همکاران و خبرنگاران لازم و کمک‌کننده خواهد بود، بنابراین مواردی که باید توسط خانه مطبوعات پیگیری شود را به صورت حضوری یا در شبکه‌های مجازی به ما اطلاع دهند تا دغدغه اصحاب رسانه نیز اطلاع‌رسانی شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی افزود: با توجه به برنامه دولت در زمینه مسکن که در استان خراسان رضوی نیز اجرا خواهد شد، سعی می‌کنیم بخشی از سهمیه ایجاد شده را به مسکن خبرنگاران اختصاص دهیم. همچنین برنامه‌های دیگری نیز در نظر گرفته‌ایم تا از این طریق دغدغه مسکن این قشر کاهش یابد.

وی اضافه کرد: همانطور که مسئولان انتظار دارند اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف توسط خبرنگاران انجام شود، خبرنگاران نیز انتظار دارند که دغدغه آن‌ها شنیده شود و مسئولان در جهت رسیدگی به این دغدغه‌ها اقدام کنند، بنابراین تعامل متقابل مدیران و خبرنگاران ضروری است و امیدواریم تحقق یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.