شهردار بجنورد گفت: در حال حاضر برای اجرای پروژه استخربش قارداش موصوف به استخر بانوان که هزینه شده و هم اکنون بلااستفاده است و درصدد هستیم تا با تغییر کاربری مورد استفاده قرار گیرد.

استخر بانوان بش قارداش بجنورد تغییر کاربری می شود

به گزارش قدس آنلاین، جواد حمیدی در نشست خبری با موضوع تعیین تکلیف استخربش قارداش موصوف به استخر بانوان عنوان کرد:  دو رویکرد برای تغییرکاربری این پروژه وجود دارد که یکی از آن ها این است که تبدیل به استخر آقایان شود و یا اینکه این مکان را تبدیل به کافی شاپ کنیم.

وی موضوع رسیدگی به گلستان شهر موضوعی بودکه در این نشست بعنوان مطالبه عمومی شهروندان ساکن در منطقه مطرح شد و شهردار بجنورد گفت : گلستان شهر باید از طرف ادارات متولی تمام و کمال به شهرداری تحویل شود تا بتوانیم مسئولیت آنرا نسبت به نگهداری ایفا کنیم اما رسیدگی به نیازهای اولیه منطقه را یک مسئولیت اخلاقی می دانیم و تاکنون نیز درچند مرحله عملیات نظافت محله را به انجام رساندیم.

وی در ادامه همچنین در خصوص ایجاد بازار روز در بجکنورد نیز اظهار داشت: در تمام محلات شهری امکاناتی را در اراضی تحت مالکیت شهرداری برنامه ریزی خواهیم کرد که هم درآمدهای پایدار را برای شهرداری و هم خدمات دهی آسان و با قیمت وکیفیت مناسب برای شهروندان فراهم آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.