سید صابر مشیریان - - جواد فخار رئیس جدید هیات والیبال خراسان رضوی که در سفر خارج از کشور بود در این مراسم حضور نداشت و هیچ یک از اعضای هیات نیز به نمایندگی از وی در این جشن حاضر نشدند.<BR>

رونمایی از پیراهن والیبال استان بدون حضور مسؤولین والیبالی!


- جبار قوچان‌نژاد در 2مرحله سخنرانی کرد؛ یک بار بعد از سخنرانی مدیرکل که تلویحا پاسخ هاشمی جواهری را داد و یک بار هم در ادامه برنامه!
- معاون منابع انسانی و مدیرروابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان، مدیرکل را در این مراسم همراهی می‌کردند.
- مدیرعامل موسسه میزان در سخنرانی خود پیش از ورود مدیرکل گفت: آخر هم متوجه نشدیم که مدیرکل هاشمی جواهری بود یا جواهری هاشمی؟!
- پیراهن تیم والیبال آقایان یک دست سبز با جوراب سفید بود و تیم بانوان نیز با لباس زرد و کاور سبز به میدان خواهند رفت.
- پازش کاپیتان تیم والیبال بانوان و چوگان کاپیتان تیم مردان، به طور نمادین پیراهن‌های خود را از دست مدیران باشگاه دریافت کردند.
***
والیبالیست‌های میزان یکشنبه شب طی مراسمی با حضور مسؤولین ورزشی استان از پیراهن‌های خود رونمایی کردند.
به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم که از ساعت 19 در هتل آبان مشهد برگزار شد بازیکنان تیم‌های آقایان و بانوان میزان، مدیرعامل موسسه و باشگاه میزان، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و جمعی از پیشکسوتان والیبال استان حضور داشتند.
هاشمی‌جواهری: مجبور بودیم از فخار حمایت کنیم
در حالی که این مراسم مختص تیم میزان و با تاکید بر همدلی میان اهالی این ورزش برگزار شد، اما مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در سخنرانی خود به دفاع از عملکردش در مجمع هیات والیبال پرداخت و گفت: برای ریاست هیات والیبال 3گزینه بیشتر نداشتیم، گزینه اول حمایت از جبار قوچان‌نژاد بود که اگر او رای می‌آورد باید از سرمربیگری تیم میزان انصراف می‌داد.
وی افزود: گزینه دوم حمایت از جواد فخار بود که رئیس هیات شد و گزینه سوم هم انتخاب یکی از مدیران استان برای هیات والیبال بود که در این صورت انتخابات سایر هیات‌ها لطمه می‌خورد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به حواشی انتخابات هیات والیبال اشاره و تصریح کرد: متاسفانه شکاف‌ها میان والیبالی‌ها عمیق شده است و شاید اگر زودتر مجمع برگزار می‌شد این شکاف ایجاد نمی‌شد، اما دیگر نمی‌خواهیم این شکاف‌ها بیشتر شود.
هاشمی جواهری اضافه کرد: یکی از ایراداتی که به جواد فخار به عنوان رئیس هیات والیبال استان وارد است این است که نمی‌تواند پیشکسوتان این رشته را دور هم جمع کند اما من به او تاکید کردم که وظیفه دارد همه اعضای خانواده والیبال را متفق کند و اجازه ندهد که این اختلافات بیشتر شود.
وی در ادامه به سرمایه‌گذاری موسسه میزان در ورزش اشاره کرد و با بیان اینکه برای موفقیت ورزش باید همدل شد تصریح کرد: با ایجاد همدلی در والیبال استان باید به تیم میزان کمک کرده تا در لیگ برتر موفق شود.
وی افزود: در این شرایط که دولت توان هزینه کردن در ورزش حرفه‌ای را ندارد موسسه مالی و اعتباری میزان کمک بزرگی به والیبال استان کرده و در تیم‌های ما سرمایه‌گذاری می‌کند که این حرکت جای تقدیر دارد.
خضری: ظرف 2ساعت والیبال را تحویل گرفتیم
مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان نیز در این مراسم به نحوه ورود موسسه میزان به والیبال اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته تیم لیگ برتری والیبال استان بدون حامی مانده بود که مدیر کل وقت با رئیس هیات مدیره موسسه مذاکراتی انجام داد و با موافقت مدیران موسسه، تنها 2 ساعت مانده به پایان وقت ثبت نام برای شرکت در لیگ برتر، تیم میزان آمادگی خود برای حضور در لیگ برتر را به فدراسیون والیبال اعلام کرد.
خضری افزود: در سال گذشته تیم خیلی دیر تشکیل شد و هدف ما تنها نگه داشتن آن در لیگ برتر بود که با تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایت رسانه‌های استان موفق شدیم تیم را در لیگ نگه داریم. اما والیبال استان پتانسیل قهرمانی را دارد و چرا ما صدر نشین لیگ برتر نباشیم؟
وی افزود: تیم میزان نام امام رضا (ع) را روی خود دارد و همه اعضای تیم باید از پشتوانه معنوی دین استفاده کرده و با روحیه جوانمردی مسابقه بدهند؛ به کادر فنی و بازیکنان تاکید کرده‌ام که اخلاق و روحیه جوانمردی برای ما مهم است و باید به فکر تقویت آن باشند.
قوچان‌نژاد: کمر خیلی‌ها شکست
سرمربی تیم والیبال میزان مشهد نیز در این مراسم اظهار داشت: کمر خیلی‌ها شکست تا تیم والیبال میزان به اینجا رسید و در این راه خیلی از بزرگان والیبال من را حمایت کردند و همیشه در کنار ما بودند و سخت است که بخواهم این چند سال را در یک جمله تعریف کنم.
جبار قوچان‌نژاد با بیان اینکه حدود 6 - 5 سال است که خون دل می‌خوریم تا والیبال استان تشکیل شود، افزود: در این مدت حرف و حدیث بسیار شنیده شد و تهمت‌های زیادی به من زده شد، اما هیچ‌کس نگفت در این وضعیت موسسه میزان چطور راضی به حضور در ورزش شد.
قوچان‌نژاد در مورد انصراف موسسه میزان از حمایت این تیم در لیگ‌برتر امسال گفت: زمانی که موسسه میزان اعلام کرد که دیگر قصد تیم‌داری در لیگ‌برتر را ندارد، به دفتر استاندار رفتیم و خواهش کردیم از آنجایی که والیبال استان به مرحله پیشرفت رسیده، حیف است در این زمان حمایتی نداشته باشیم.
سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: در آن زمان استاندار تقدیر نامه‌ای برای مسوولان این موسسه فرستاد که با تلاش‌های پورحسن، رییس سازمان لیگ و دیگر مدیران، موسسه میزان به والیبال خراسان بازگشت به همین دلیل همیشه وامدار تمامی مسوولان و مدیران میزان هستیم.
وی در مورد برگزاری انتخابات مجمع هیات والیبال خراسان رضوی بیان کرد: چند سخن با دکتر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان دارم و می‌گویم که چه رییس هیات باشم و چه نباشم ادب حکم می‌کند که در مقابل شما حرفی نزنم هر چند ناملایمات و مسائلی است که به آن نمی‌پردازم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.