عضو شورای پروانه ساخت گفت: تهیه و ساخت فیلمی بدون پروانه ساخت توسط این سازمان و ارایه به چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر دروغ محض است.

شایعه حضور فیلم بدون مجوز در جشنواره فیلم فجر

به گزارش قدس آنلاین،جشنواره فیلم فجر هر ساله با کلی خبر ریز و درشت و حواشی مختلف همراه بوده و هست. امسال اما هنوز چهل روز مانده به چهلمین جشنواره فیلم فجر خبری مبنی بر ساخت فیلمی بدون مجوز کاری از سازمان سینمایی در فضای مجازی دست به دست میشود.

هرچند سازمان سینمایی اوج امسال با فیلمی به نام «مسیح پسر مریم» که پروانه ساخت به آن داده شده در چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر حضور دارد، اما سوال این است که آیا فیلم دیگری آن هم بدون مجوز برای حضور در جشنواره توسط این سازمان سینمایی ساخته و ارائه شده است؟
در همین خصوص  محمدی کارشناس فیلم سریال سازمان سینمایی اوج این خبر را قویا تکذیب کرد و گفت: ساخت هر گونه فیلمی  بدون دریافت پروانه  قبلی غیر ممکن و آرائه  فیلمی با این مشخصات از سوی سازمان سینمایی اوج جهت حضور در جشنواره فیلم فجر صحت ندارد
در همین رابطه سید ضیاء هاشمی عضو شورای پروانه ساخت نیز در گفتگو با قدس آنلاین این خبر را تکذیب کرد و افزود: تهیه و ساخت فیلمی بدون پروانه ساخت توسط این سازمان و ارایه به چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر  دروغ محض است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.