سبزوار- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: با توجه به بازدیدهای کارشناسان منطقه و سازمان های استاندارد خراسان افزون بر ۸۰ درصد جایگاه ها موفق به اخذ گواهینامه استاندارد شدند.

۸۰ درصد جایگاه های «سی.ان. جی» منطقه سبزوار استانداردسازی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار محمد صادقی با اشاره به ایمن سازی جایگاه های سی ان جی اظهار داشت: در حال حاضر ۲۲ باب جایگاه سی ان جی با ۱۳۶ نازل فعال در سطح منطقه سبزوار فعالیت دارند که روزانه به طور میانگین ۲۰۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی در غرب خراسان رضوی مصرف می شود.

مدیر منطقه سبزوار با اشاره به اینکه حفظ مال و جان هموطنان گرامی در جایگاه ها را وظیفه خود می دانیم گفت: از سال ۱۳۹۲ به بعد مالکین کلیه جایگاههای سی ان جی  سطح کشور (بصورت سالانه) ملزم به ایمن سازی و استاندارد سازی جایگاه های تحت مالکیت خود شده اند که با پیگیری های مستمر کارشناسان منطقه و تعامل جایگاه داران ،خوشبختانه هر ساله تمام جایگاه های سی.ان. جی منطقه به صورت کامل استاندارد سازی و ایمن سازی شده و تائیدیه مورد نظر را از اداره استاندارد کسب می کنند.

صادقی افزود :در سال جاری نیز بیش از ۸۰ درصد جایگاه های سی ان جی سطح منطقه بصورت کامل استاندارد سازی شده و یا تائیدیه های اخذ شده  سال گذشته آنها دارای اعتبار می باشد و حدود ۲۰درصد نیز مشغول رفع نواقص و استاندارد سازی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.