جنبش فتح حملات شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری را بخشی از سیاست نخست وزیر این رژیم برای افزایش شهرک‌ها عنوان کرد.

حملات شهرک نشینان در کرانه باختری بخشی از سیاست بنت است

به گزارش قدس آنلاین، جنبش فتح، حملات شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی رود اردن را بخشی از سیاست نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ایجاد کشور موسوم به کشور شهرک نشینان در این منطقه دانست.

جنبش فتح در پی درگیری‌ها در ورودی روستای برقه در شمال شهر نابلس که به زخمی و مصدوم شدن صدها فلسطینی منجر شد، تأکید کرد: حملات شهرک نشینان صهیونیست به مناطق فلسطینی بخشی از سیاست نفتالی بنت است که برای ایجاد کشور شهرک نشینان در کرانه باختری به ضرر اراضی فلسطینی تلاش می‌کند.

فارس الصرفندی، خبرنگار العالم در گزارشی از البیره در کرانه باختری گفت: شب خونینی در شهرهای کرانه باختری اشغالی رود اردن بود که به زخمی شدن صدها فلسطینی با گلوله‌های شهرک نشینان و نیروهای اشغالگر انجامید. شماری از شهرک نشینان تلاش کردند به روستای برقه در شمال غربی نابلس یورش ببرند. آن‌ها در چارچوب حملات مکررشان به مناطق فلسطینی واقع در نزدیکی شهرک‌های صهیونیست به برقه یورش می‌برند.

ساکنان برقه و مناطق اطراف آن با حملات شهرک نشینان مقابله می‌کنند. آنان همواره در حملاتشان از حمایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی برخوردارند.

کاید میعاری، سخنگوی جنبش فتح گفت: اشغالگران تلاش می‌کند ملت فلسطین و جهانیان را در برابر عمل انجام شده قرار دهد و همه منشورها و پیمان‌ها و قوانین بین المللی را نقض می‌کند در نتیجه به تنهایی مسئول تنش آفرینی کنونی و مسئول تروریسم سازمان یافته باندهای شهرک نشین است.

صهیونیست‌ها در عمل به شهرک نشینان آزادی داده اند تا به فلسطینیان در کرانه باختری حمله کنند به امید آنکه عملیات تقسیم کرانه باختری صورت بگیرد و شهرک نشینان بر زمین‌های شهرک‌های بزرگی که احداث می‌شود، مسلط شوند.

جمال جمعه، رئیس کمیته مردمی مقاومت در برابر دیوار و شهرک سازی گفت: اسرائیل طرحی دارد که هرچه سریعتر بر کرانه باختری مسلط شود و نظام آپارتاید را تثبیت کند و فلسطینیان را در این منطقه در حاشیه قرار دهد. آنچه صورت می‌گیرد تروریسم حقیقی است تا فلسطینیان این وضع را بپذیرند.

نبرد با شهرک سازی نبرد مداومی است و فلسطینیان می‌دانند ساعت صفر نزدیک است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.