رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر ششم مشهد از رایزنی مدیریت شهری برای شهید راه خدمت شدن پاکبانان فوت شده در حین کار خبر داد.

پاکبانان فوت شده در هنگام کار «شهید راه خدمت» می‌شوند؟

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن منصوریان  اظهار کرد: خبر فوت محسن بهامین، پاکبان شریف منطقه سه شهرداری مشهد بر اثر تصادف در محل کار و خدمت بسیار متاثرکننده بود و متاسفانه در یک ماه اخیر، دو تن از پاکبانان شریف شهرداری را به علت تصادف در محل خدمت از دست داده‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر ششم مشهد بیان کرد: این سانحه متاثرکننده را به خانواده محسن بهامین و سه فرزند دلبندش تسلیت عرض می‌کنیم. قطعا شورای ششم و مدیریت شهری در کنار خانواده داغدیده این پاکبان شریف و زحمتکش هستند.

منصوریان تاکید کرد: اهدای نسوج قابل پیوند این پاکبان شریف پس از فوت از سوی خانواده‌اش نیز ایثار و از خودگذشتگی و انسانیت خانواده وی را نشان داد و باید قدردان این ایثارگری بود.

وی خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم در محل تصادف و سانحه صورت گرفته برای این پاکبان شریف، تندیس و یا کتیبه‌ای به نام محسن بهامین نصب شود و از سوی مدیریت شهری نیز نشان خدمت به وی اعطاء خواهد شد.

منصوریان افزود: همچنین شورای ششم مشهد در تلاش است از طریق رایزنی با بنیاد شهید این قبیل پاکبانان شریف که در حین و محل خدمت فوت می‌کنند، «شهید راه خدمت» محسوب شوند تا جامعه نیز متوجه عمق فعالیت و ایثارگری این بزرگواران بشود و ان‌شاءالله مسئولان بنیاد شهید نیز با این درخواست موافقت کنند.

امین زحمت‌کش، مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در این خصوص نیز گفت: محسن بهامین، پاکبان۳۴ ساله منطقه ۳ شهرداری مشهد روز گذشته در حین کار و براثر برخورد با وانت نیسان در بزرگراه شهید چراغچی، حدفاصل چراغچی ۲ تا میدان امام حسین(ع)، درگذشت و متاسفانه خودروی ضارب از صحنه متواری شده است که تلاش‌ها برای یافتن وی ادامه دارد. 

وی افزود: بعد از فوت افراد بخشی از بافت‌های بدن مانند دریچه‌های قلبی و... قابلیت اهدا دارد بر همین اساس بعد از فوت این پاکبان یکسری از بافت‌های بدن او همچنان قابلیت اهدا داشت که با رضایت خانواده این اتفاق افتاد و  اعضاء بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.