دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در مشهد از نمایش ۲۸ اثر این رویداد طی سه روز در پردیس سینمایی هویزه این شهر خبر داد.

 ۲۸ اثر در جشنواره مردمی فیلم عمار مشهد به نمایش درآمد

به گزارش قدس انلاین، محمدرضا مالدار افزود: نمایش ۲۸ اثر از آثار دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با تهران در پردیس هویزه مشهد از ۱۹ دی ماه آغاز شد و امروز ۲۱ دی ماه به پایان می رسد.

وی اضافه کرد: آثار متنوعی در قالبهای داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ در این دوره از جشنواره برای عموم مردم به صورت رایگان در ۲ سالن پردیس هویزه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه در حال نمایش است.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در مشهد گفت: تاکنون برخی از آثار این جشنواره از جمله "هایتک"، "ژنرال"، "قرعه"، "قیچی تیز" و "بی بی" مورد توجه تماشاگران در پردیس سینما هویزه مشهد قرار گرفته است.

مالدار افزود: در حاشیه نمایش فیلمهای جشنواره عمار در سینما هویزه سه کارگروه تخصصی با نخبگان، پژوهشگران و هنرمندان با موضوعات "سینما پیشرفت"، "سینما سلطه" و "سینما و حماسه اجتماعی" نیز برنامه ریزی شد که تاکنون ۲ کارگروه برگزار شده است.  

دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، از شنبه ۱۸ دی ماه شروع شده است و آثار منتخب این جشنواره تا ۲۳ دی ماه، در سینما فلسطین تهران و به صورت مجازی در سایت Ammarayar.ir به نمایش درمی‌آیند.

آیین اختتامیه جشنواره عمار نیز ۲۴ دی ماه با قدردانی از برگزیدگان بخش مستند و داستانی برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.