مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی و رها سازی١٠٣ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی تکاب توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

امداد رسانی به ١٠٣ دستگاه خودرو گرفتار در کولاک در محورهای مواصلاتی تکاب

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، امیر جعفرزاده افزود: بارش برف توام با وزش باد درجنوب استان باعث کولاک در محورهای مواصلاتی تکاب  به استان کردستان (بیجار) تکاب به زنجان (محور دندی به ماهنشان)، تکاب به شاهین دژ و گرفتار شدن خودروهای عبوری در این محورها شده است، فعالیت سامانه مزبور در حال حاضر در محورهای یاد شده تداوم دارد و نجاتگران جمعیت هلال در حال امدادرسانی به افراد حادثه دیده هستند.

وی گفت: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، تعداد ۳ تیم عملیاتی بصورت همزمان (دو تیم کوهستان از شعبه مرکزی و یک تیم  پایگاه امدادونجات مائین بلاغ) در محورهای تکاب به بیجار کیلومتر ۳۰ و تکاب به استان زنجان گردنه انگوران کیلومتر ۴۵ پایگاه و محور شاهین دژ به تکاب اقدام به عملیات امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک شدید کردند.

جعفر زاده اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات ثبت شده در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات تا ساعت٨ صبح ۱۷ بهمن اکیپ های امدادی توانسته اند به١٠٣خودرو به استعداد٣٠٥ نفر امداد رسانی کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: عملیات های مذکور با بکارگیری ١١ خودروی کمک دار و آمبولانس به همرام توزیع اقلام زیستی اضطراری به تعداد ٨٣ بطری آب معدنی، ٨کیلو خرما، ٢٠ بسته بیسکوییت  و کنسروجات همراه بوده است، نیروهای عملیاتی توانستند از مجموع ١٠٣ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک به سرنشینان سه دستگاه خودروی عمومی، از جمله یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه ون امداد رسانی نمایند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.