گل‌گهر و پیکان با پیروزی در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از توقف مس و سپاهان در دیدارهای همزمان استفاده کردند و به بالای جدول نزدیک‌تر شدند.

گل‌گهر و پیکان از توقف رقبا استفاده کردند/ شهر خودرو بالاخره برد!

به گزارش قدس آنلاین، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۶ دیدار همزمان آغاز شد که در مهم‌ترین دیدارها سپاهان از پس هوادار برنیامد و مس رفسنجان و فولاد به تساوی یک، یک رسیدند.

هوادار صفر - سپاهان صفر/ ورزشگاه پاس قوامین

سپاهان با از دست دادن این دو امتیاز، ۳۳ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. هوادار هم با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

مس رفسنجان یک - فولاد یک/ ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه

شاهین توکلی در دقیقه ۴۳ روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد اما در دقیقه ۷۰ نیمه دوم خلعتبری کوتاه قامت روی ارسال کرنر روی تیرک یک مس با ضربه سر دروازه نوشی‌صوفیانی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

با این نتیجه مس رفسنجان ۳۰ امتیازی شد و شانس رسیدن به یک قدمی سپاهان را از دست داد. فولاد هم با ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نساجی یک - گل‌گهر ۲/ ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

شایان مصلح در دقیقه ۳۷ با ضربه‌ای سر عالی توانست دروازه نساجی را باز کند. در ادامه تلاش‌های نساجی بی‌فایده بود اما گل‌گهر روی هوشمندی عاشوری، صاحب یک ضربه پنالتی شد تا سعید صادقی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

کریم اسلامی در دقیقه ۷۰ برای نساجی گل زد ولی در نهایت شاگردان الهامی نتوانستند نتیجه را دوباره عوض کنند.

گل‌گهر با این برد بیشترین استفاده را از توقف مس و سپاهان کرد و با ۲۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت. نساجی هم با ۲۱ امتیاز جایگاه دهم را به خودش اختصاص داد.

ذوب‌آهن صفر - پیکان دو/ ورزشگاه فولادشهر

مجتبی حق‌دوست در دقیقه ۷۷ روی اشتباه مدافعان ذوب‌آهن در نزدیکی نقطه کرنر توپ‌ربایی کرد و در میان هفت مدافع ذوب‌آهن به راحتی توپ را به داخل محوطه جریمه این تیم برد و از زاویه بسته، طاق دروازه شاگردان تارتار را به لرزه درآورد.

محبی در اواخر بازی دوباره از همان سمتی که حق دوست گل نخست بازی را به ثمر رسانده بود حرکت کرد و توانست گل دوم پیکان را به ثمر برساند.

با این نتیجه پیکان هم ۲۸ امتیازی شد و بالاتر از گل‌گهر در رده پنجم قرار گرفت. ذوب‌آهن هم با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی جای گرفت.

فجر سپاسی صفر - صنعت نفت آبادان صفر/ ورزشگاه حافظیه شیراز

با این نتیجه صنعت نفت و فجر سپاسی به ترتیب با ۲۶ و ۱۴ امتیاز در رده‌های هفتم و چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

نفت مسجد سلیمان صفر - شهر خودرو یک/ ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان

تقابل قعر جدولی‌ها با پیروزی شهر خودرو به پایان رسید تا این تیم با کسب اولین برد فصلش، امیدها را برای بقا دوباره زنده کند.

مدافعان نفت مسجد سلیمان در آخرین دقیقه بازی اشتباه کردند تا بازیکنان شهر خودرو در موقعیت سه به تک با آخرین مدافع این تیم قرار بگیرند و فلاحیان در موقعیتی تک به تک، گل پیروزی بخش شهر خودرو را به ثمر رساند.

با این نتیجه نفت با ۱۱ و شهر خودرو با ۹ امتیاز در رده‌های پانزدهم و شانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.