نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر مشهد گفت:در تصویب هر طرح و هر هزینه برای مردم، حتمأ دقت شود فشاری به مردم وارد نشود یا هزینه نابجا به مردم تحمیل نشود.

 در تصویب طرح ها هزینه نابجا به مردم تحمیل نشود/ نباید از خون شهدا سکوی پرش ساخت

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله‌ سید احمد علم‌الهدی در دیدار با اعضای شورای اسلامی مشهد اظهار کرد: در انقلاب و نظام این خاصیت وجود دارد که اگر در مجموعه کارهایی که صورت می‌گیرد اخلاص نباشد، آخرش ضرر است. همانطور که در این ۴۳ سال خیلی آدم‌ها آمدند و زحمت کشیدند، خیلی از آدم‌هایی که یک روز مورد تکریم همه بودند در حوزه‌های گوناگون، یک مرتبه از چشم‌ها ساقط شدند و خیلی آدم‌هایی که مورد توجه نبودند، دستی آمد، این‌ها را بالا برد و مورد توجه همه قرار داد، تفاوت قضیه در اخلاص بود.

وی افزود: نباید از خون شهدا برای خود سکوی پرش ساخت. اگر آدم بخواهد در این نظام کار کند و از نظر شخصیت سیاسی بالا برود، با خون شهدا نمی‌سازد. آن خون شهید آدم را ساقط می‌کند. در این مملکت هیچ سکویی نمی‌توانید درست کنید که اوج بگیرید و روی خون شهید نباشد، این سکو برای شما چاه ویل می شود؛ جز این که بخواهید برای رضای خدا کار کنید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مشکل جوانان امروز کم‌حوصلگی است، اما کاری که شما شروع کردید نیاز به حوصله، تحمل و ظرفیت بالا دارد.

نمی‌توانید موضع مطالبه‌گر داشته باشید

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: وقتی کسی آمد به مردم گفت «من نماینده شما هستم» یعنی شما هر چه کار کنید مردم از شما تشکر نکنند، هرچه هم کم‌کاری شد یا نقطه نظر مردم تأمین نشد به او اعتراض کنند، اقتضای کار شما این است زیرا شما از خود مردم هستید. شما را مردم انتخاب کردند، دیگر نمی‌توانید موضع مطالبه‌گر داشته باشید، اگر نقصی در کار بود مردم از شما مطالبه می‌کنند. کار را باید برای خدا انجام داد، اگر کار را درست انجام دهید خدا تقدیر می‌کند و پاداش می‌دهد اما اگر کار را درست انجام ندهید، خدا از شما بازخواست می‌کند.

وی افزود: مردم شما را انتخاب کرده‌اند و باید برای مردم تلاش کنید. در تصویب هر طرح و هر هزینه برای مردم، حتمأ دقت شود فشاری به مردم وارد نشود یا هزینه نابجا به مردم تحمیل نشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.