تفاهم نامه همکاری علمی- تحقیقاتی و پژوهشی انجمن علمی فناوری چاپ ایران و اتحادیه صنعت چاپ خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و واحد مشهد به امضا رسید.

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با انجمن علمی فناوری چاپ ایران و اتحادیه صنعت چاپ خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، این تفاهم نامه به منظور گسترش ارتباط و ایجاد همفکری و بهره گیری از توانایی های علمی آموزشی، تحقیقاتی و توسعه ای بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به نمایندگی دکتر محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد و انجمن علمی فناوری چاپ ایران به نمایندگی آقای دکتر محمد بیطرفان رییس انجمن و آقای علی مغانی رئیس اتحادیه صنعت چاپ خراسان رضوی منعقد گردید.
همکاری مشترک در زمینه ایجاد رشته های مرتبط با علوم و فناوری چاپ و ارتقاء آن تا مقطع دکتری و تامین اساتید بطور مشترک ،همکاری اتحادیه در فراهم نمودن بسترهای لازم برای آموزش عملی دانشجویان مقطع کاردانی به بالا در فضاهای صنعتی و امکان استفاده از امکانات، ماشین آلات و تجهیزات چاپ، استفاده مطلوب از توانایی های دانشگاه و انجمن در جهت اجرای پروژه های تحقیقاتی و کاربردی و تجاری سازی یافته های پژوهشی مورد نیازو... از موضوعات این تفاهم نامه است.
این تفاهم نامه در سه نسخه و ۷ ماده تهیه شده که از هر حیث تابع قوانین و مقررات حاکم بر دو سازمان بوده و از مقررات عمومی حاکم بر جمهوری اسلامی ایران تبعیت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.