۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 789585

امید ابراهیمی، هافبک باشگاه الوکره که پیش‌تر درتیم استقلال توپ می‌زد، امیدوار است روزی دوباره پیراهن آبی را تن کند.

امید ابراهیمی در گفت‌وگو با قدس: ممکن است دربی بی‌کیفیت شود

ابراهیمی معتقد است تنها راهی که استقلال را به سمت قهرمانی درلیگ برتر می‌برد، حفظ آرامش است. وی پس از ماه‌های طولانی دوباره پای گفت‌وگو با روزنامه قدس نشسته و درباره آخرین وضعیت خودش حرف‌هایی به زبان می‌آورد.

این روزها شرایط خوبی در الوکره قطر داری. گل می‌زنی و با تیمت به لیگ قهرمانان آسیا رسیدی. چه حسی داری؟

گل زدن همیشه حس خوبی دارد و دوست دارم به این روند ادامه بدهم. ما درالوکره واقعاً یک خانواده هستیم. از رأس باشگاه تا کوچک‌ترین اعضا به فکر موفقیت هستند. میل به پیروزی و رسیدن به جام‌های بیشتر میان ارکان باشگاه موج می‌زند.

حال و هوای قطر درحالی که کمتر از یک سال به شروع جام جهانی باقی مانده چگونه است؟

شهرها کاملاً چهره فوتبالی به خود گرفته است. همه جا درباره برنامه‌ریزی‌ها برای آغاز خوب جام جهانی دراین کشور صحبت است. ورزشگاه‌های بسیار مدرنی ساخته شده که من گاهی وقت‌ها فرصت شده از نزدیک چگونگی ساخت ورزشگاه‌ها را ببینم. تردید ندارم یکی از بهترین جام جهانی‌های تاریخ در کشور قطر برگزار می‌شود.

اما احتمال دارد جام جهانی بدون حضور تماشاگر باشد.

من تصور می‌کنم قطر برای ورود تماشاگران همه گونه امکانات را ایجاد می‌کند تا هواداران تیم‌ها ولو به شکل محدود این بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

درهمین نیم فصل نقل و انتقالات بازهم شایعه حضورت دراستقلال شنیده شد.

خیلی دوست دارم یک بار دیگر پیراهن استقلال را بر تن کنم، اما نمی‌دانم این امکان فراهم می‌شود یا خیر. همان طور که گفتم یک سال دیگر با الوکره قرارداد دارم و هراتفاقی رخ دهد باید با هماهنگی باشگاه باشد.

استقلال با وجود اینکه مقابل نساجی امتیاز از دست داد اما شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود.

استقلال نباید آرامش خود را از دست بدهد. قهرمانی نیازمند آرامش کامل است. استقلال تیم بزرگی است و حتماً پیرامون تیم‌های بزرگ حاشیه‌هایی ایجاد خواهد شد. معتقدم استقلال باید حواسش به همه جا باشد.

بازیکن و مربی نباید بی جهت وارد حاشیه شوند و باید خیلی هوشیار باشند. برخلاف خیلی‌ها اعتقاد دارم استقلال فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد. تیمی که توانسته به صدر جدول برسد، حتماً تیم شایسته‌ای است و من امیدوارم استقلال در پایان لیگ بیست و یکم به قهرمانی برسد.

نظرت درباره خط میانی استقلال چیست؟

استقلال بازیکنان خوبی دراین منطقه دارد. نیک نفس و مهدی پور برای استقلال زحمت می‌کشند وبازیکنان قابلی هستند. برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

درباره دربی که پیش از پایان سال انجام می‌شود چه نظری داری؟

این بازی شاهراه رسیدن به قهرمانی فصل است. اما ممکن است حساسیت‌هایی که میان دو تیم وجود دارد از لحاظ فنی به این بازی لطمه بزند واین دیدار مهم بی کیفیت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.