در عملیات شهادت طلبانه یک فلسطینی در «باب حطه» مسجدالاقصی، دو نظامی صهیونیست زخمی شدند.

زخمی شدن ۲ صهیونیست در عملیات شهادت طلبانه در مسجدالاقصی

به گزارش قدس آنلاین، نظامیان صهیونیست صبح امروز به سمت این جوان فلسطینی که با سلاح سرد به سوی آنان در قدس اشغالی حمله کرده بود، شلیک و او را به شهادت رساندند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، رسانه‌های صهیونیستی، اعلام کردند: نظامیان زخمی شده از نیروهای موسوم به گارد مرزی هستند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) شهادت این جوان فلسطینی را نشانه آمادگی فلسطینیان برای پرداختن بهای پاکسازی این سرزمین از وجود اشغالگران دانست. 

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس گفت: «جوانان فلسطینی امروز قهرمانی جدیدی را از طریق عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی ثبت کردند. ساکنان این شهر مقدس برای اخراج اشغالگران غاصب و حفظ هویت فلسطینی-عربی خود می جنگند.»

وی گفت: «این یک نبرد تمام عیار با اشغالگران است که تنها با دستیابی به اهداف مردم‌مان یعنی آزادی و بازگشت و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس، متوقف خواهد شد.»

حملات صهیونیست‌ها به فلسطینیان و دارایی‌های آنان در کرانه باختری اشغالی رود اردن و قدس اشغالی افزایش یافته است و نظامیان صهیونیست بیش از ۱۰۰۰ فلسطینی را در دو ماه گذشته بازداشت کرده اند.

این حملات همزمان با طرح‌های رژیم صهیونیستی برای ساخت چند هزار واحد صهیونیست نشین در این مناطق است و نیروهای مقاومت فلسطینی به این رژیم درباره پیامدهای تجاوزات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست علیه فلسطینیان هشدار داده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.