رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب از تأکید ایشان به فقر زدایی و رسیدگی به محرومان خبر داد.

تأکید رهبر انقلاب در فقرزدایی و رسیدگی به محرومان

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در آئین بهره برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه اخیراً کرونا داشته و درمان شده ام به آیه‌ای از قرآن مبنی بر اینکه بشر ضعیف خلق شده، اشاره و اظهار کرد: می‌توان از این آیه قرآن نتیجه گرفت که مستکبران عالم که این همه سر و صدا راه می‌اندازند در برابر ویروس کرونا دستشان بالاست و ضعیف هستند.

وی به سخنان شهید سردار قاسم سلیمانی که می‌گفت ما امام حسینی هستیم اشاره و تصریح کرد: جنگ جهانی اول و دوم که گفته می‌شود ۵ میلیون کشته داشت و یا حمله مغول‌ها که تلفات زیادی داشت، همه فراموش شدند اما حادثه کربلا فراموش نشد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: از همان ابتدا که امام حسین از مدینه خارج شد و قصد سفر به مکه و سپس کربلا را داشت و در طول راه همواره سخنانی را بیان می‌کرد، همگی نه در دل تاریخ بلکه در دل مردم ثبت و ضبط شده است.امام حسین کاری کرد کارستان و مفتخریم در محرم‌ها، لباس سیاه می‌پوشیم و دسته‌های عزاداری به راه می‌افتد که نشان می‌دهد قیام امام حسین فراموش نمی‌شود در حالی که نه لشگر و سپاهی داشت و نه برای جنگ رفته بود.

محمدی گلپایگانی با اشاره به خدمات بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی، گفت: این اقدامات ارج الهی دارد و همه مسئولان به کسانی که برای نیازشان به آنها مراجعه می‌کردند، کمک می‌کردند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بر فقر زدایی و رسیدگی به محرومان تأکید دارند و تعداد محرومان هم کم نیست. یکی از دوستان می‌گفت پیرزنی به ما مراجعه کرد و به من گفت که تمام درآمد من همان ۴۵ هزار تومان یارانه است و با این پول زندگی می‌کنم. این افراد زیاد هستند و باید به آنها رسیدگی شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.